De pakketbezorger was agressief,ik zou een retourspakketje meegeven, , eerst liep hij me straal voorbij, dus ik dacht dat hij me niet hoorde(koptelefoon oid) dus liep ik achter hem aan en herhaalde dat het mee moest, gaf het aan hem , en hij begon het pakket tegen de muur en tegen mij te slaan Hij bleef de gehele tijd eng doodstil, dus ik vroeg waarom en scan het gewoon ,probeerde de situatie nog te kalmeren(eerder omdat ik zo verbaast was) maar ipv te antwoorden duwde hij me eerst ruw opzei en kwam daarna dreigend voor me staan(ik klein, vrouw, 56 kilo, 52 jaar hij een stevige, gespierde jongeman van ongeveer 35 schat ik) Deze bezorger , bezorgt al niet goed in onze flat, gooit spullen weg, weigert ze langs te brengen etc etc , en is altijd al redelijk grof maar dit wordt nu fysiek en omdat ik slecht ter been ben, bestel ik veel en vaak, en nu voelt dit absoluut niet veilig meer Klacht ingediend bij post nl, kreeg ik als antwoord, tja we zullen het noteren, u kunt aangifte doen bij de politie maar dan kunt u beter eerst fotot s maken van de bezorger zodat zij weten om wioe het gaat..Ja dat ga ik dus echt niet doen, kijk wel uit
Tineke toch, meid, wat maak je toch weer allemaal mee vandaag, heel fijn dat je dit aan je dagboek toevertrouwt.
De islam kan uw vrijheid schaden
Bezorgmeneer had een slechte dag dus.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.