Ik probeer Samba te laten werken, maar het lukt niet. Het lijkt erop dat het mounten succesvol is, maar wanneer ik naar die map ga in mijn Windows 11-netwerk, wordt deze als leeg weergegeven. De schijf is een Seagate 2.5 inch NTFS-schijf.
Ik heb verschillende 'protocolversies' geprobeerd, met of zonder wachtwoord, wel of geen gebruik van een subdir, maar ik maak geen vooruitgang. Ook FTP geprobeerd, maar de map blijft leeg. Ook WinSCP gebruikt om naar de mount te gaan, maar deze is leeg. En ja, de schijf staat vol met bestanden. Wat nu te proberen?
Het werkte op Freshtomato en de originele firmware. Nu heb ik: Firmware: DD-WRT v3.0-r53562 std (10/03/23)/f/image/xMM3ht9Ma4sTNMS9tWpmy8Ul.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SOxiPV4PbS4GLVcoBNRloBEd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FIS3XKToCT2fhSVaS5LhBzeR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rOVa4gnEPKWJc4g2dBph96p2.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb verschillende 'protocolversies' geprobeerd, met of zonder wachtwoord, wel of geen gebruik van een subdir, maar ik maak geen vooruitgang. Ook FTP geprobeerd, maar de map blijft leeg. Ook WinSCP gebruikt om naar de mount te gaan, maar deze is leeg. En ja, de schijf staat vol met bestanden. Wat nu te proberen?
Het werkte op Freshtomato en de originele firmware. Nu heb ik: Firmware: DD-WRT v3.0-r53562 std (10/03/23)
/f/image/xMM3ht9Ma4sTNMS9tWpmy8Ul.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SOxiPV4PbS4GLVcoBNRloBEd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FIS3XKToCT2fhSVaS5LhBzeR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rOVa4gnEPKWJc4g2dBph96p2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hLsa37wEnknpmFIGv26nr9yd.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 56% gewijzigd door CypherMK op 11-10-2023 18:51 ]