Mijn vraag
wat gegevens bij start: Dirigera werkt, home assistant online gebracht. na een paar keer dirigera laten booten herkende home assistant dirigera.
...Na een fout van mij met een script kon ik verschillende koppelingen niet meer benaderen. o.a. settings.
Dus een backup( die ik van de usb stick had gemaakt) terug gezet. krijg ik met geen mogelijkheid meer contact met dirigera
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Raspberry pi 4, home assistant de laatste versie, hacs en zigbee conbee II
Dit is de eerste keer dat ik met home assistant werk dus alleen mushroom theme gebruikt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Home assistant terug gezet via een usb stick naar (net na installatie) begin zetting.
bijde een eigen netwerk segment en 2.5 GHz gezet
verschillende boot volgordes geprobeerd.
Niet gedaan is dirigera resetten naar default ( geeft een takke veel werk) en HA opnieuw geinstallerd.
kan iemand mij een richting opsturen of beter de oplossing geven
wat gegevens bij start: Dirigera werkt, home assistant online gebracht. na een paar keer dirigera laten booten herkende home assistant dirigera.
...Na een fout van mij met een script kon ik verschillende koppelingen niet meer benaderen. o.a. settings.
Dus een backup( die ik van de usb stick had gemaakt) terug gezet. krijg ik met geen mogelijkheid meer contact met dirigera
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Raspberry pi 4, home assistant de laatste versie, hacs en zigbee conbee II
Dit is de eerste keer dat ik met home assistant werk dus alleen mushroom theme gebruikt.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Home assistant terug gezet via een usb stick naar (net na installatie) begin zetting.
bijde een eigen netwerk segment en 2.5 GHz gezet
verschillende boot volgordes geprobeerd.
Niet gedaan is dirigera resetten naar default ( geeft een takke veel werk) en HA opnieuw geinstallerd.
kan iemand mij een richting opsturen of beter de oplossing geven