Jezelf kunnen verbannen van een onderdeel van tweakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 970 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn account houden voor pricewatch & vraag+aanbod, maar raak elke keer in de verleiding te reageren op de frontpage. Daar kom ik dan vaak in botsing met mensen, waarvan ik ongelukkig word; en ooit scheld ik ze de huid vol en word ik gebanned oid.

Aangezien jullie geen mute-functie willen toevoegen (wat ik nog altijd belachelijk vind op een hedendaags internet vol idioten en rechts-extremisten, maar goed), zou ik dan tenminste graag mijzelf willen kunnen uitsluiten van reageren op frontpage artikelen, zodat ik tenminste niet meer in aanraking kom met idioten.

(En als zo'n functie ook onmogelijk is, is er dan een modje die mij handmatig permanent van frontpage-reactie-mogelijkheden kan ontdoen?)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Je kan de functie ''Zelfbeheersing'' inschakelen bij jezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, en voor dat soort reacties zoek ik dus een mute button.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:36

de Peer

under peer review

Je klinkt ook niet als een aanwinst voor vraag en aanbod op deze manier ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand alsjeblieft inhoudelijk reageren in plaats van te trollen, *knip*

[ Voor 25% gewijzigd door Gonadan op 11-10-2023 15:21 . Reden: ongepast taalgebruik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Gonadan op 11-10-2023 15:21 . Reden: ongepast taalgebruik ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Russsssssssstaaaaaaaaaaaaaaaagggggggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nu wil ik ook wel een mute functie idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:59:
Kijk, en voor dat soort reacties zoek ik dus een mute button.
Als je zijn antwoord 'nuchter' (en dus realistisch) bekijkt dan kun je toch eigenlijk niet tot een andere conclusie komen dat dat gegeven antwoord eigenlijk gewoon het best mogelijke antwoord is?

Je moet, naar mijn bescheiden mening, geen technische oplossingen proberen te gaan verzinnen of gaan willen implementeren voor problemen welke zich in een menselijk gebied bevinden.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:14
Ik wilde eigenlijk zeggen dat die functie al een mogelijkheid is, maar als het zo moet dan heeft dat ook geen nut :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M U T E
F U N C T I E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z4jyMGjDOlN2wB3xJoZquFPrYRw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TomLhGn17Bnna7JIPxonRYRa.jpg?f=user_large

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Met zulke taalgebruik gaan we sowieso nergens komen. En een functie om bepaalde onderdelen uit te schakelen gaan we niet bouwen, dat lijkt me inderdaad een kwestie van zelfbeheersing.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.