nieuws: Sony kondigt dunnere PlayStation 5 met losse drive aan die ingebouwd ...
@TijsZonderH
Ik heb toch serieus problemen met de hele toon van dit artikel. Er wordt gesteld dat de PS5 Slim nog enkel als een Digital Edition uitkomt, maar dat is gewoon fout. In de blogpost van PlayStation staat toch duidelijk dat er 2 versies blijven: 1 met drive, en 1 zonder drive, elk met hun eigen prijsstelling.
@TijsZonderH
Ik heb toch serieus problemen met de hele toon van dit artikel. Er wordt gesteld dat de PS5 Slim nog enkel als een Digital Edition uitkomt, maar dat is gewoon fout. In de blogpost van PlayStation staat toch duidelijk dat er 2 versies blijven: 1 met drive, en 1 zonder drive, elk met hun eigen prijsstelling.
Dit is dus pertinent onwaar. In de blogpost staat er helemaal niet dat er 'in de eerste plaats' enkel een Digital Edition te koop is. Ze gaan gewoon direct allebei te koop zijn. Dat je van de Digital Edition een Disk Edition kan maken door er (bvb later) apart de drive bij te kopen, is zelfs enkel toe te juichen ? Dit interpreteren als zijnde dat de Disk versie eigenlijk gewoon een veredelde Digital Only is, getuigt toch wel van een enorm cynisme.De grootste wijziging is het ontbreken van een fysieke diskdrive. De nieuwe PS5 heeft die niet meer ingebouwd en is in de eerste plaats alleen als digitale variant te koop.
Erm neen! Die achteraf inbouwen zodat die alsnog dezelfde formfactor krijgt als het NIEUWE disk-model !Die kan dan in het apparaat worden ingebouwd zodat die alsnog dezelfde formfactor krijgt als het eerdere model.
Dat staat dus absoluut NIET in de gequotete blogpost, en lijkt me eerder gewoon een aanname.Sony zegt dat de huidige voorraad PS5's met geïntegreerde diskdrive nog worden verkocht, maar dat daarna alleen nog digitale modellen uit zullen komen.
Erm neen, dat is helemaal geen 'bundel'. Dat is gewoon de Disk Edition zoals er ook vandaag een disk edition bestaat.Er is ook een bundel waarbij de diskdrive wordt meegeleverd, die honderd euro duurder is.