Ik zoek een?
Monitor
Wat is je budget?
<700 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Enige voorkeuren die ik heb is dat het een USB-C hub moet hebben waarmee de output ook power delivery moet hebben. Liefst >=65W, en refresh rate meer dan 60hz. Ik ben nog niet uit over de afmeting; ik gebruik nu 27" en dat bevalt me heel goed. Meer mag, dus prima, maar 27" is ook helemaal goed.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Misschien wel het belangrijkste. Ik ga hem voor mijn thuiskantoor gebruiken, en in de avond voor gamen. Verhouding zal 90% werken zijn en 10% gamen. De reden dat ik per se Power Delivery (en een ingebouwde Hub) wil is om het bureau zo clean mogelijk te houden. Dus draadloze tobo+muis, 1 draad van laptop naar beeldscherm.
Werklaptop wordt waarschijnlijk een MacBook Pro.
Gaming laptop is nog niet zeker, maar wordt iets met een 30xx/40xx. Resolutie minimaal 1440p, en refreshrate liever hoger dan 60hz.
Zelf heb ik het volgende gevonden:
Zijn er andere monitors die ik over het hoofd zie? Zijn er mensen die mij
Monitor
Wat is je budget?
<700 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Enige voorkeuren die ik heb is dat het een USB-C hub moet hebben waarmee de output ook power delivery moet hebben. Liefst >=65W, en refresh rate meer dan 60hz. Ik ben nog niet uit over de afmeting; ik gebruik nu 27" en dat bevalt me heel goed. Meer mag, dus prima, maar 27" is ook helemaal goed.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Misschien wel het belangrijkste. Ik ga hem voor mijn thuiskantoor gebruiken, en in de avond voor gamen. Verhouding zal 90% werken zijn en 10% gamen. De reden dat ik per se Power Delivery (en een ingebouwde Hub) wil is om het bureau zo clean mogelijk te houden. Dus draadloze tobo+muis, 1 draad van laptop naar beeldscherm.
Werklaptop wordt waarschijnlijk een MacBook Pro.
Gaming laptop is nog niet zeker, maar wordt iets met een 30xx/40xx. Resolutie minimaal 1440p, en refreshrate liever hoger dan 60hz.
Zelf heb ik het volgende gevonden:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Monitors | Lenovo Legion Y27h-30 Zwart | € 424,70 | € 424,70 |
1 | Monitors | LG 32UQ750P-W Grijs | € 669,- | € 669,- |
Zijn er andere monitors die ik over het hoofd zie? Zijn er mensen die mij