Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Ik zoek een?
Monitor

Wat is je budget?
<700 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Enige voorkeuren die ik heb is dat het een USB-C hub moet hebben waarmee de output ook power delivery moet hebben. Liefst >=65W, en refresh rate meer dan 60hz. Ik ben nog niet uit over de afmeting; ik gebruik nu 27" en dat bevalt me heel goed. Meer mag, dus prima, maar 27" is ook helemaal goed.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Misschien wel het belangrijkste. Ik ga hem voor mijn thuiskantoor gebruiken, en in de avond voor gamen. Verhouding zal 90% werken zijn en 10% gamen. De reden dat ik per se Power Delivery (en een ingebouwde Hub) wil is om het bureau zo clean mogelijk te houden. Dus draadloze tobo+muis, 1 draad van laptop naar beeldscherm.
Werklaptop wordt waarschijnlijk een MacBook Pro.
Gaming laptop is nog niet zeker, maar wordt iets met een 30xx/40xx. Resolutie minimaal 1440p, en refreshrate liever hoger dan 60hz.

Zelf heb ik het volgende gevonden:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1MonitorsLenovo Legion Y27h-30 Zwart€ 424,70€ 424,70
1MonitorsLG 32UQ750P-W Grijs€ 669,-€ 669,-

Zijn er andere monitors die ik over het hoofd zie? Zijn er mensen die mij

Beste antwoord (via Booth op 12-10-2023 22:24)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:11
Je kunt toch gewoon de filters in de Pricewatch gebruiken?

categorie: Monitors

27”(+)
1440p(+)
60Hz+
65(+) watt powerdelivery

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:11
Je kunt toch gewoon de filters in de Pricewatch gebruiken?

categorie: Monitors

27”(+)
1440p(+)
60Hz+
65(+) watt powerdelivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbaa
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 21:46
Booth schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:28:
Ik zoek een?
Monitor

Wat is je budget?
<700 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Enige voorkeuren die ik heb is dat het een USB-C hub moet hebben waarmee de output ook power delivery moet hebben. Liefst >=65W, en refresh rate meer dan 60hz. Ik ben nog niet uit over de afmeting; ik gebruik nu 27" en dat bevalt me heel goed. Meer mag, dus prima, maar 27" is ook helemaal goed.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Misschien wel het belangrijkste. Ik ga hem voor mijn thuiskantoor gebruiken, en in de avond voor gamen. Verhouding zal 90% werken zijn en 10% gamen. De reden dat ik per se Power Delivery (en een ingebouwde Hub) wil is om het bureau zo clean mogelijk te houden. Dus draadloze tobo+muis, 1 draad van laptop naar beeldscherm.
Werklaptop wordt waarschijnlijk een MacBook Pro.
Gaming laptop is nog niet zeker, maar wordt iets met een 30xx/40xx. Resolutie minimaal 1440p, en refreshrate liever hoger dan 60hz.

Zelf heb ik het volgende gevonden:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1MonitorsLenovo Legion Y27h-30 Zwart€ 424,70€ 424,70
1MonitorsLG 32UQ750P-W Grijs€ 669,-€ 669,-

Zijn er andere monitors die ik over het hoofd zie? Zijn er mensen die mij
Ik ben hetzelfde van plan maar lees wel dat de 65W niet genoeg gaat zijn voor gaming. Een Powerbrick kan namelijk tot 300W leveren. Je moet de laptop dus nog regelmatig aan de power brick hangen als je echt gaat gamen. Nu vraag ik mij af of je de powerbrick gelijkertijd met de USB C kunt verbinden op de laptop of dat dit kwaad kan. Heb jij hier al ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Rubbaa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:57:
[...]

Ik ben hetzelfde van plan maar lees wel dat de 65W niet genoeg gaat zijn voor gaming. Een Powerbrick kan namelijk tot 300W leveren. Je moet de laptop dus nog regelmatig aan de power brick hangen als je echt gaat gamen. Nu vraag ik mij af of je de powerbrick gelijkertijd met de USB C kunt verbinden op de laptop of dat dit kwaad kan. Heb jij hier al ervaring mee?
Mm goeie vraag en inderdaad, heb dit gelezen. Heb nog geen gaming laptop maar ik denk dat het geen kwaad kan, ik neem aan dat de laptop poort gewoon een kabel herkent als video output of PD only.

Uiteindelijk ben ik voor de dell s2722dz gegaan, die was tijdens Black Friday in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbaa
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 21:46
Booth schreef op donderdag 7 december 2023 @ 09:22:
[...]

Mm goeie vraag en inderdaad, heb dit gelezen. Heb nog geen gaming laptop maar ik denk dat het geen kwaad kan, ik neem aan dat de laptop poort gewoon een kabel herkent als video output of PD only.

Uiteindelijk ben ik voor de dell s2722dz gegaan, die was tijdens Black Friday in de aanbieding.
Bedankt voor je reactie!
Ik heb inmiddels de iyama-prolite-xcb3494wqsn-b5-zwart gekocht en kan bevestigen dat ik gelijktijdig mijn powerbrick van 300W en de USB-C DP kabel op de gaming laptop kan aansluiten. Dit geeft geen problemen.