Nagaan website/rekeningnummer shop

Pagina: 1
Acties:
  • 537 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 03-05 11:38
Dag Mensen

Ik heb een bestelling geplaatst op *knip* Webwinkel . Ik vrees dat ik opgelicht ben, maar dat het te laat is. Als ik bel naar het nummer dan is niemand te bereiken, en nu pas zie ik dat op google de reviews negatief zijn. Waarschijnlijk is er sprake van phising.

Nochtans geeft https://www.virustotal.com/ de website niet weer als gevaarlijk?

Iemand een idee hoe ik kan achterhalen of de website en vooral de bankrekeningnummers van webshops legitiem zijn?

Bedankt! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 11-10-2023 06:04 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HUW
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 00:26

HUW

Met een kvk nummer wat niet meer lijkt te bestaan zou ik niet al te veel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:16

OMD

Bel de groothandel waar ze zeggen onderdeel van te zijn. Dan weet je snel genoeg.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 29% gewijzigd door stin00 op 10-10-2023 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-05 01:51
Ik heb niet direct het idee dat het zaakje stinkt. Wellicht een kleine ondernemer die de website er een beetje bij doet? Wanneer is de bestelling geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:36
Ziet er best betrouwbaar uit. De Facebook pagina wordt ook actief bijgehouden. Daar staat ook een ander telefoonnummer dan op de website. Heb je die al gebeld? En die groothandel waar het een onderdeel van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Domein is ook al sinds 2014 bij dezelfde eigenaar dat ziet er ook betrouwbaar uit. Op dit moment heb ik geen reden tot enige argwaan in oplichting.

Gezien je andere topic: relax.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
*knip* is degene die het domein *knip* Naam winkel heeft geregistreerd. Een groothandel in noten en ander spul. Die hebben wel een adres en een normaal telefoonnummer. Ze zitten in Apeldoorn.

[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 11-10-2023 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Heksenjachttopics zijn niet de bedoeling op Tweakers. Dit topic ging ook die richting op door de vraag of men mee kon kijken of deze winkel legitiem is.

Ik doe het topic om die reden dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.