Het is tijd voor een nieuwe smartphone, maar ik ben er nou niet bepaald in thuis. Jullie hulp is zeer welkom!
Ik zoek een?
Een nieuwe smartphone, ter vervanging van mijn Huawei Nova 5T.
Voorheen had ik elke 2 jaar een nieuwe bij mijn abonnement, maar tegenwoordig heb ik sim-only en deze is ondertussen wel aan vervanging toe.
Eisen:
- Android
- 5G-ondersteuning
- Draadloos opladen
- Dual-sim
- Niet heel veel groter dan m'n huidige telefoon
Wat is je budget?
M'n budget ligt ergens tussen de 300 en 500 euro. Als het duidelijke voordelen heeft mag het aan de hoge kant in deze range, anders is goedkoper natuurlijk net zo goed.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Weinig eisen wat dit betreft. Gewoon bellen, social media, internetten, internet ankeren, contactloos betalen. Camera hoeft niet professionele kwaliteit foto's te maken, maar wel gewoon goede huis, tuin, keuken en dierentuin-foto's.
Wat heb je zelf al gevonden?
Met de hierboven genoemde eisen ben ik op de volgende (short)list uitgekomen:
- Motorola Edge 30 Neo
- Nothing Phone (1)
- Motorola Edge 40
- Samsung Galaxy S20 FE 5G
- Xiaomi 12
- Google Pixel 7a
Welke vragen heb je hier nog over?
Waar ik totaal geen verstand van heb is iets als update-beleid. Aangezien ik deze telefoon niet over 2 jaar alweer wil gaan vervangen is dat wel iets wat ik belangrijk vind. Mogelijk dat hierdoor een aantal uit bovenstaande lijst af zullen vallen, of dat er meteen een duidelijke winnaar naar voren komt. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Verder is input over camerakwaliteit welkom, net als gewoon meer algemene indrukken en/of ervaringen wat betreft de genoemde telefoons.
Ook als er een hele andere telefoon is die aan mijn eisen zou kunnen voldoen maar wel aan mijn eisen voldoet, let me know!
Ik zoek een?
Een nieuwe smartphone, ter vervanging van mijn Huawei Nova 5T.
Voorheen had ik elke 2 jaar een nieuwe bij mijn abonnement, maar tegenwoordig heb ik sim-only en deze is ondertussen wel aan vervanging toe.
Eisen:
- Android
- 5G-ondersteuning
- Draadloos opladen
- Dual-sim
- Niet heel veel groter dan m'n huidige telefoon
Wat is je budget?
M'n budget ligt ergens tussen de 300 en 500 euro. Als het duidelijke voordelen heeft mag het aan de hoge kant in deze range, anders is goedkoper natuurlijk net zo goed.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Weinig eisen wat dit betreft. Gewoon bellen, social media, internetten, internet ankeren, contactloos betalen. Camera hoeft niet professionele kwaliteit foto's te maken, maar wel gewoon goede huis, tuin, keuken en dierentuin-foto's.
Wat heb je zelf al gevonden?
Met de hierboven genoemde eisen ben ik op de volgende (short)list uitgekomen:
- Motorola Edge 30 Neo
- Nothing Phone (1)
- Motorola Edge 40
- Samsung Galaxy S20 FE 5G
- Xiaomi 12
- Google Pixel 7a
Welke vragen heb je hier nog over?
Waar ik totaal geen verstand van heb is iets als update-beleid. Aangezien ik deze telefoon niet over 2 jaar alweer wil gaan vervangen is dat wel iets wat ik belangrijk vind. Mogelijk dat hierdoor een aantal uit bovenstaande lijst af zullen vallen, of dat er meteen een duidelijke winnaar naar voren komt. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Verder is input over camerakwaliteit welkom, net als gewoon meer algemene indrukken en/of ervaringen wat betreft de genoemde telefoons.
Ook als er een hele andere telefoon is die aan mijn eisen zou kunnen voldoen maar wel aan mijn eisen voldoet, let me know!