Hallo,
Mijn videokaart wordt tijdens het gamen (AoE4, CS2) behoorlijk warm.
Hotspot temp soms 100+ Celsius
GPU temp 80+ Celsius
Dit speelt eigenlijk pas sinds dit weekend aangezien ik een 28" 4K monitor heb aangeschaft.
Op dit moment heb ik 3 beeldschermen aangesloten op de videokaart. De overige beeldschermen zijn een 1440p G-Master en een 1080p Asus.
Mijn pc is gebouwd door Alternate begin dit jaar, ik heb hierover contact opgenomen om te vragen of dit een probleem is maar zei geven aan dat de kaart dit prima aan kan.
Als ik een beetje rondkijk op het internet zie ik toch redelijk wat reacties dat dit eigenlijk veel te hoog is dus vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie mening hierover.
Mijn PC specificaties:
- Intel® Core i9-13900KS
- Corsair iCUE H170i ELITE
- MSI GeForce RTX 4090 Ventus 3X 24G OC
- Corsair HX1200
- Corsair 32 GB DDR5-5600
- SAMSUNG 980 PRO, 2 TB SSD
- MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI
- Sharkoon REV300, Tower-behuizing
Alvast bedankt!
Mijn videokaart wordt tijdens het gamen (AoE4, CS2) behoorlijk warm.
Hotspot temp soms 100+ Celsius
GPU temp 80+ Celsius
Dit speelt eigenlijk pas sinds dit weekend aangezien ik een 28" 4K monitor heb aangeschaft.
Op dit moment heb ik 3 beeldschermen aangesloten op de videokaart. De overige beeldschermen zijn een 1440p G-Master en een 1080p Asus.
Mijn pc is gebouwd door Alternate begin dit jaar, ik heb hierover contact opgenomen om te vragen of dit een probleem is maar zei geven aan dat de kaart dit prima aan kan.
Als ik een beetje rondkijk op het internet zie ik toch redelijk wat reacties dat dit eigenlijk veel te hoog is dus vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie mening hierover.
Mijn PC specificaties:
- Intel® Core i9-13900KS
- Corsair iCUE H170i ELITE
- MSI GeForce RTX 4090 Ventus 3X 24G OC
- Corsair HX1200
- Corsair 32 GB DDR5-5600
- SAMSUNG 980 PRO, 2 TB SSD
- MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI
- Sharkoon REV300, Tower-behuizing
Alvast bedankt!