79mm PCI bracket GPUs

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HairyWeasel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik zoek een goedkope 79 mm bracket GPU
Ik zoek een GPU om een Lenovo ThinkCentre Edge 72 SFF via HDMI en/of DP een 1440p monitor aan te laten sturen. De iGPU van de Intel Core i5-3470 heeft alleen VGA en DVI tot max. 1080p. Dat werkt, maar als het voor een paar tientjes naar 1440p kan worden getild, dan zou dat mooi zijn.
Het moederbord heeft een 16x PCI slot, maar de brackets in de kast zijn maar 79mm hoog, de 'low profile PCI' standaard. Het lukt me niet goed om een videokaart te vinden die dat heeft, omdat 'low profile' vaak over de hoogte in aantal slots gaat.

Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk. ;)

Beste antwoord (via HairyWeasel op 13-10-2023 13:07)

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Toch doet het filter Low Profile in de pricewatch precies wat je zoekt, namelijk GPU's met de gewenste hoogte (of breedte, afhankelijk van hoe je de as noemt).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Toch doet het filter Low Profile in de pricewatch precies wat je zoekt, namelijk GPU's met de gewenste hoogte (of breedte, afhankelijk van hoe je de as noemt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:39

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als je echt goedkoop gaat in Low Profile zijn met grafische kaarten van 10 jaren geleden met bijhorende aansluitingen: VGA, DVI en met wat geluk HDMI.

Vanaf 125 euro kan je 3 mini-DisplayPort of DisplayPort en HDMI krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HairyWeasel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22-11-2023
dcm360 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:11:
Dat werkte. Een MSI Nvidia 1030 LP gekocht. Nog even zweten, want Windows besloot geen beeld te geven, ook niet meer via de iGPU, terwijl de Nvidia driver werd geïnstalleerd, wat natuurlijk even duurt op een oudere computer.