Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 08:43
Mijn zoon van 10 heeft een Switch met een kinderaccount. Ik heb dat ooit zo ingesteld omdat me dat veilig leek maar het bezorgt me vooral een hoop kopzorgen:
Zo heeft ie bijvoorbeeld net FC24 gekregen maar daar kan ie niet mee online vanwege leeftijdrestricties. Daar kwam hij pas achter nadat hij Nintendo 20 euro had betaald voor een online abbo...
Nou kan ik alles wel opnieuw gaan installeren met een nieuwe account maar ben dan bang dat veel speelinformatie en behaalde punten etc weg zullen zijn.. En nog erger, betaalde zaken zoals die Nintendo Online en bijv zn Fortnite VBucks en skins.
Wat kan ik het beste doen?
...

Beste antwoord (via basu op 10-10-2023 11:40)

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:04
basu schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:21:
[...]

Ja, dat spreekt voor zich. Voor zover ik weet kan je een kinderaccount niet omzetten. Ik vraag daarom advies voor eventuele trucs om bepaalde zaken zoals Vbucks of behaalde punten etc. over te zetten naar een nieuwe account.
Je lijkt toch gelijk te krijgen en dan zie ik het erg somber in voor de VBucks etc:
How to Remove a Nintendo Account from a Parent Account

Only Nintendo Accounts that were added as an existing account can be removed from the parent / guardian’s account.

Nintendo Accounts that were created as a Nintendo Account for a child (usually age 12 and under) cannot be removed from the parent / guardian’s account – even if the Nintendo Account user is over age 13.
bron: https://www.nintendo.com....unt-from-a-parent-account

edit: In dit geval is het misschien wel het beste om 2 accounts te gaan gebruiken. Het oude kids account houden voor de Fortnite progressie en VBucks, nieuw normaal account aanmaken voor FIFA etc. Je zoontje groeit waarschijnlijk langzaam aan over Fortnite heen, dus dan gebruikt hij steeds vaker het nieuwe account. Moet je alleen nog even met Nintendo vechten om die 20 euro terug te krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door dehardstyler op 10-10-2023 11:32 ]

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 14:16
Dit had je ook gewoon zelf kunnen googlen. Eerste hit op google.

How do I change my child's Nintendo Account to normal?
Log in to an admin or parent/guardian Nintendo Account in the family group. Select Family group. Select the Nintendo Account that you want to stop supervising. Select Lift parental controls restrictions.

[ Voor 53% gewijzigd door Khayma op 10-10-2023 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-06 14:00
Bestaande account kan je bij mijn weten niet omzetten. Het kinderaccount zal gekoppeld zijn aan de leeftijd van jouw zoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basu
Khayma schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:39:
Dit had je ook gewoon zelf kunnen googlen. Eerste hit op google.

How do I change my child's Nintendo Account to normal?
Log in to an admin or parent/guardian Nintendo Account in the family group. Select Family group. Select the Nintendo Account that you want to stop supervising. Select Lift parental controls restrictions.
Khayma, dat heb ik natuurlijk al geprobeerd en ik kom er niet uit. Daarom vraag ik het hier even. -knip- dat mag natuurlijk wel wat vriendelijker.

om te voorkomen dat mensen je oplossingen gaan aandragen die je al geprobeerd hebt, zet je dat in je openingspost erbij.

[ Voor 64% gewijzigd door Geronimous op 10-10-2023 11:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:44

Pazo

Mroaw?

@basu Dan had je dat even moeten melden in je TS, dan had @Khayma het niet hoeven melden. Wij weten toch niet wat je al geprobeerd / gedaan hebt? Hij probeert je te helpen.

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-06 22:57
basu schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:57:
[...]

Khayma, dat heb ik natuurlijk al geprobeerd en ik kom er niet uit. Daarom vraag ik het hier even. Misschien dat je voortaan alleen kan reageren als je iets zinnigs te zeggen hebt, dat scheelt ons allebei een hoop ergernis!
Het is ook gemakkelijk om dan te melden, wat je al geprobeerd hebt. Dat scheelt ons ook een hoop ergernis.

Hoe kunnen wij hier iets zinnigs vertellen, als we niet weten wat jezelf al geprobeerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basu
Had ik moeten melden dat ik gegoogled heb?
Ik zoek gewoon iemand die het weet of die het eerder gedaan heeft.
Iemand terecht wijzen dat ie gewoon had kunnen googelen voelt voor mij niet als helpen. Je kan er toch wel vanuit gaan dat ik enigzins mijn beste gedaan heb om dit zelf op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WKD
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 14:54

WKD

Het staat zelfs in het template als je een nieuw topic opent: Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
basu schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:05:
Had ik moeten melden dat ik gegoogled heb?
Ik zoek gewoon iemand die het weet of die het eerder gedaan heeft.
Iemand terecht wijzen dat ie gewoon had kunnen googelen voelt voor mij niet als helpen. Je kan er toch wel vanuit gaan dat ik enigzins mijn beste gedaan heb om dit zelf op te lossen?
Je had moeten melden dat je de manier zoals beschreven door Nintendo zelf al geprobeerd hebt? Wat denk je dat mensen je hier gaan aanraden?

Wat is er om niet uit te komen met deze methode, waar loop je tegen aan? Welke error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basu
Voor de duidelijkheid: ik heb het idee dat het omzetten van een kinderaccount niet kan op de Switch en daarom de enige optie is alles opnieuw in te stellen. Daarom vraag ik hier advies van iemand die ervaring heeft met zoiets en mij kan vertellen wat de mogelijkheden zijn. Met googelen ben ik niet veel verder gekomen, daarom vraag ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 08:59
Vaak kun je om de halfjaar leeftijd vergroten. Maak je zoon 20 jaar en done :)

Edit..
Sorry -> https://www.nintendo.co.u...n-I-change-it-688445.html
I accidentally set the wrong date of birth. How can I change it?
Support | Wii U

Once you have entered your date of birth it is not possible to change it. Please delete the account and create a new one with the correct date of birth.

[ Voor 89% gewijzigd door Killertjuh op 10-10-2023 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je zegt dat je er niet uit komt bij het volgen van de instructie van Nintendo. Zou je dat iets kunnen verduidelijken?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basu
Gunner schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:11:
Je zegt dat je er niet uit komt bij het volgen van de instructie van Nintendo. Zou je dat iets kunnen verduidelijken?
Jazeker, Nintendo zegt nergens dat ik een kinderaccount kan omzetten naar unrestricted. Het enige wat ze zeggen is dat je zo'n account naar een andere admin/guardian kan overzetten maar daar heb ik niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
basu schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:14:
[...]

Jazeker, Nintendo zegt nergens dat ik een kinderaccount kan omzetten naar unrestricted. Het enige wat ze zeggen is dat je zo'n account naar een andere admin/guardian kan overzetten maar daar heb ik niks aan.
Je weet dat je dit in je eigen account moet doen? Je hebt namelijk een parental account die als "guardian" heerst over dit kinderaccount. Je kan natuurlijk niet zelf als kind je beveiliging eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basu
dehardstyler schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:17:
[...]

Je weet dat je dit in je eigen account moet doen? Je hebt namelijk een parental account die als "guardian" heerst over dit kinderaccount. Je kan natuurlijk niet zelf als kind je beveiliging eraf halen.
Ja, dat spreekt voor zich. Voor zover ik weet kan je een kinderaccount niet omzetten. Ik vraag daarom advies voor eventuele trucs om bepaalde zaken zoals Vbucks of behaalde punten etc. over te zetten naar een nieuwe account.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
basu schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:21:
[...]

Je lijkt toch gelijk te krijgen en dan zie ik het erg somber in voor de VBucks etc:
How to Remove a Nintendo Account from a Parent Account

Only Nintendo Accounts that were added as an existing account can be removed from the parent / guardian’s account.

Nintendo Accounts that were created as a Nintendo Account for a child (usually age 12 and under) cannot be removed from the parent / guardian’s account – even if the Nintendo Account user is over age 13.
bron: https://www.nintendo.com....unt-from-a-parent-account

edit: In dit geval is het misschien wel het beste om 2 accounts te gaan gebruiken. Het oude kids account houden voor de Fortnite progressie en VBucks, nieuw normaal account aanmaken voor FIFA etc. Je zoontje groeit waarschijnlijk langzaam aan over Fortnite heen, dus dan gebruikt hij steeds vaker het nieuwe account. Moet je alleen nog even met Nintendo vechten om die 20 euro terug te krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door dehardstyler op 10-10-2023 11:32 ]

Pagina: 1