[PW] PDU filter voor stroomverbruikmeting

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Zojuist zat ik te zoeken naar PDU's in de PW, deze bleken in dezelfde categorie als UPS'en te staan.

Helaas mis ik daar een filter voor "metered" PDU's, oftewel PDU's met stroomverbruikmeting. Overigens kan er op dit punt onderscheid gemaakt worden tussen totaal en/of per aansluiting.

Kan hier een filter voor aangemaakt worden?

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 10-10-2023 10:25 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 14:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Raven We hebben momenteel 22 PDU's met prijzen in de PW staan: categorie: UPS en stekkerdozen. Onze dataleverancier Icecat levert wel PDU's, maar daar hebben wij geen koppeling mee. Die paar die erin staat zijn of ooit verkeerd gecategoriseerd door Icecat of via andere bronnen binnengekomen. En wat mij betreft blijft het daarbij. Het is een categorie die niet super-populair is bij ons en daar wil ik niet zo veel tijd in steken, helemaal niet als je het afsteekt tegen de 22 PDU's die er nu in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
@Glaanie Hmm, jammer, maar argument is duidelijk.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Dit topic is gesloten.