Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 23:12
Ik heb in een opwelling deze Lenovo Yoga Slim 7 gekocht voor ongeveer 1200 euro. €1121.16 voor de laptop an sich inclusief 2 jaar premium garantie voor €83,32 wat exact neerkomt op €1204,98.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RenQpeULRVyCz6A7yFm4pMnECEM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/myijMACsyRLXEPaKCFGzOBQn.png?f=fotoalbum_large

Naar mijn gevoel ziet het er op het eerste gezicht goed uit: 32GB werkgeheugen, 1TB harde schijf, een OLED scherm (eventueel gevaar voor inbranding, maar omdat ik 2 jaar premium garantie heb kunnen afdingen ben ik in ieder geval tot die tijd verzekerd.), een goede processor (kon trouwens weinig vinden over dit specifieke model op internet: de AMD Ryzen 7 7840S.) Verder vind ik touchscreen geinig, niet essentieel, maar voor de €40 euro meerprijs mooi meegenomen.

Ik had hiervoor een game laptop, maar inmiddels game ik niet meer. Ik was opzoek naar een wat eleganter model met hoge prestaties waardoor ik op dit model uitkwam. Hiervoor had ik een 15.6'' scherm, dit betreft een 14.5'', wat ik opzich geen probleem vind. Ik vermoed dat het verschil niet heel groot zal zijn. Mochten mensen een andere mening hebben dan verneem ik het graag.

De laptop zal ik voornamlijk gebruiken om series te kijken, online te pokeren, traden en internetten. Ik zal geen zware programma's draaien, wel hou ik van multitasken. Belangrijk vind ik: een goede beeldkwaliteit, geen irritant harde fan noise, (relatief) goede kwaliteit geluid uit de ingebouwde speakers, maar bovenal een vloeiend systeem zonder haperingen waar ik een jaar of 5 mee kan doen.

Is dit qua prijs/kwaliteit verhouding een goede deal voor mijn behoeften? Zijn er misschien mensen die hetzelfde model hebben als die ik heb besteld, en zo ja wat is jullie ervaring met deze laptop? Of hebben mensen misschien een idee voor een alternatief?

Ik kan de koop nog annuleren :+

Mijn budget is maximaal €1400.

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

[ Voor 29% gewijzigd door elpee op 10-10-2023 05:41 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harm_H
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:08
elpee schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 02:25:

De laptop zal ik voornamlijk gebruiken om series te kijken, online te pokeren, traden en internetten. Ik zal geen zware programma's draaien, wel hou ik van multitasken. Belangrijk vind ik: een goede beeldkwaliteit, geen irritant harde fan noise, (relatief) goede kwaliteit geluid uit de ingebouwde speakers, maar bovenal een vloeiend systeem zonder haperingen waar ik een jaar of 5 mee kan doen.

Is dit qua prijs/kwaliteit verhouding een goede deal voor mijn behoeften? Zijn er misschien mensen die hetzelfde model hebben als die ik heb besteld, en zo ja wat is jullie ervaring met deze laptop? Of hebben mensen misschien een idee voor een alternatief?
Ik vermoed is wel ok. Kan je vijf jaar mee door. Voor 700 euro heb je ook wel een acceptabel model, maar dan heb je lagere ram en cpu. Lenovo over het algemeen goed. Ik vermoed dat je best een goede keuze heb gemaakt. Alleen 15.5 inch is beter voor je doelen lijkt me, geef je zelf ook aan. Maargoed hdmi monitor ernaast?

Ps. Met pokeren en traden (waarin?), soms win je, soms verlies je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb de Ideapad Pro 5 16" met nagenoeg dezelfde specs (7840HS cpu) en ben erg tevreden. De iGPU is prima voor wat basic gaming.

Zelf wilde ik niet kleiner dan 15,6" en daarom de 16" besteld. In de praktijk is deze laptop dunner en lichter dan mijn vorige. De bezels zijn dun en daarmee een fijne schermgrootte voor de hoge resolutie. Numpad is voor mij ook een vereiste.

Verder las ik over de 14" ideapad wisselende verhalen over fan noise, maar weet niet of dat bij de Yoga ook zo is. De 16" is stiller.

Verder heeft de ideapad geen goede speakers, maar ook hier weet ik niet of de Yoga verschilt.

Heb je geen offerte aangevraagd? Ik kreeg daardoor nog 15% korting op de laptop en een 3e jaar garantie met korting waardoor ik in totaliteit 10% goedkoper was dan de originele prijs en met een extra jaar garantie. Verder kun je nog iets besparen door zonder OS te kopen en zelf te installeren (licenties zijn cheap te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Harm_H schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:36:
[...]

Alleen 15.5 inch is beter voor je doelen lijkt me, geef je zelf ook aan. Maargoed hdmi monitor ernaast?
Ik kon of voor een 14.5'' gaan of voor een 16''. Ik vind 16 duidelijk te groot. Dus vandaar mijn keuze voor een 14.5''
SEA Ninja schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:37:

Verder las ik over de 14" ideapad wisselende verhalen over fan noise, maar weet niet of dat bij de Yoga ook zo is. De 16" is stiller.
Dit is wel iets om rekening mee te houden. Dankjewel.
Heb je geen offerte aangevraagd? Ik kreeg daardoor nog 15% korting op de laptop en een 3e jaar garantie met korting waardoor ik in totaliteit 10% goedkoper was dan de originele prijs en met een extra jaar garantie. Verder kun je nog iets besparen door zonder OS te kopen en zelf te installeren (licenties zijn cheap te krijgen).
Ja, ik heb een offerte aangevraagd waardoor ik voor 1200 euro een deal heb kunnen maken + 2 jaar premium care. Dit heeft me een paar honderd euro bespaard. Ik geloof dat de laptop zonder deze korting rond de 1500 euro kostte. (Zie afbeelding, later bijgevoegd.)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aWzbY7HHggQkqwOo7VS5fpkcfrw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0OnEG0liV8vSklgm3G8dPzSY.png?f=user_large

Dat van die Windows licentie wist ik niet. Daar zou ik inderdaad nog achteraan kunnen gaan. Dankjewel.

[ Voor 6% gewijzigd door elpee op 10-10-2023 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Niet online
elpee schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:00:
[...]

Ik kon of voor een 14.5'' gaan of voor een 16''. Ik vind 16 duidelijk te groot. Dus vandaar mijn keuze voor een 14.5''

[...]

Dit is wel iets om rekening mee te houden. Dankjewel.

[...]

Ja, ik heb een offerte aangevraagd waardoor ik voor 1200 euro een deal heb kunnen maken + 2 jaar premium care. Dit heeft me een paar honderd euro bespaard. Ik geloof dat de laptop zonder deze korting rond de 1500 euro kostte. (Zie afbeelding, later bijgevoegd.)[Afbeelding]

Dat van die Windows licentie wist ik niet. Daar zou ik inderdaad nog achteraan kunnen gaan. Dankjewel.
Als je 16" te groot vindt en met de korting op deze is het prima lijkt mij?
Met een eigen windows licentie bespaar je hooguit 4 tientjes waarschijnlijk, het is de vraag of dat dan nog de moeite waard is. Maar je kunt kijken in de configurator hoeveel dat scheelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpee
SEA Ninja schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:23:
[...]

Als je 16" te groot vindt en met de korting op deze is het prima lijkt mij?
Met een eigen windows licentie bespaar je hooguit 4 tientjes waarschijnlijk, het is de vraag of dat dan nog de moeite waard is. Maar je kunt kijken in de configurator hoeveel dat scheelt.
Ja, qua schermformaat ben ik ook wel tevreden. Hoewel ik nog nooit een 14.5'' heb gezien.

Wat betreft die Windows licentie: ik zou mijn bestelling moeten cancelen en vervolgens weer een nieuwe bestelling moeten plaatsen om dit ongedaan te maken. Deze besparing laat ik aan me voorbij gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:21

rapture

Zelfs daar netwerken?

elpee schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 02:25:
Naar mijn gevoel ziet het er op het eerste gezicht goed uit: 32GB werkgeheugen, 1TB harde schijf, een OLED scherm (eventueel gevaar voor inbranding, maar omdat ik 2 jaar premium garantie heb kunnen afdingen ben ik in ieder geval tot die tijd verzekerd.), een goede processor (kon trouwens weinig vinden over dit specifieke model op internet: de AMD Ryzen 7 7840S.) Verder vind ik touchscreen geinig, niet essentieel, maar voor de €40 euro meerprijs mooi meegenomen.
Ryzen 7 7840S is een AMD Phoenix APU op 30W.
AMD and Lenovo have partnered up on a special Ryzen 7 7840S eight-core APU, with a custom 30 W TDP profile—likely implemented to synergize with the Yoga Air's thin and lightweight design. Folks in the west have started to enjoy playing around with Ryzen 7 7840HS-equipped laptops, this particular APU has a 45 W TDP rating—also shared by China-market specific 7840H variants.
https://www.techpowerup.c...exclusive-apu-benchmarked
De andere bronnen zeggen 7840HS een configureerbare TDP tussen 35 en 54W heeft.

In mijn Ideapad Pro 5 16" met 7840HS gaat het vermogen tot 54W.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Ub4IogCr-V_bx73iTOtlDgPZRM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HWTETUkrhUaWvFydQNjhEh1a.jpg?f=user_large

Voor jouw laptop is 65W adapter genoeg en voor mijn laptop is een 100W USB-C PD nodig.

Als je niet meer game en een compacte, lichte laptop wil, dan is een AMD Phoenix APU op 30W een goed idee. Je hebt geen extra vermogen nodig om de CPU en iGPU tegelijkertijd hard te belasten zoals in de games. Mijn laptop blaast hard toen ik Fortnite aan het testen was.

Voor non-gaming en geen zware programma's zal de CPU-load nauwelijks 10% halen, weinig verbruik en mijn laptop blijft stil.

Ik had voor 16" gekozen om meer van de pixels te kunnen zien. Hoe hoger de resolutie, hoe meer informatie dat ik op een scherm kan zetten zoals langere x-as en y-as in de beursgrafieken (6 vakken op een scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben tevreden over mijn keuze. Nu alleen hopen dat Lenovo zich in zijn woord houdt. Ze zouden binnen 6-9 dagen verzenden, maar deze indicatie is inmiddels al bijgewerkt naar 12 dagen. Ik heb op tal van fora gelezen dat het tot wel een paar maanden kan vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.jacobs
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 12-11-2023
Beste elpee,

Is de idea pad pro 16" nu ook een touchscreen of niet?
Ben namelijk ook op zoek naar een mooie 2 in 1 laptop voor een beetje de zelfde redenen! Ik eigenlijk voor se samsung 3 360 gaan maar ben aan het kijken voor een alternatief ! Pricerange ook rond de 1400 !

Met vriendelijke groet Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
B.jacobs schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:57:
Beste elpee,

Ben namelijk ook op zoek naar een mooie 2 in 1 laptop voor een beetje de zelfde redenen! Ik eigenlijk voor se samsung 3 360 gaan maar ben aan het kijken voor een alternatief ! Pricerange ook rond de 1400 !

Als het een 2 in 1 laptop is dan betreft het sowieso touchscreen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 17:06
B.jacobs schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:57:
Beste elpee,

IdeaPad Pro is geen 2-in-1 en heeft ook geen touch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-06 16:34
Cinemaskoop schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 16:35:
[...]

IdeaPad Pro is geen 2-in-1 en heeft ook geen touch
Daarvoor heb je de ideapad flex :)

Ryzen 5 7600x | RX 9070 XT Red Devil | Lian Li O11 Vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 17:06
doebbalapoent11 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 16:37:
[...]

Daarvoor heb je de ideapad flex :)
Of Yoga zonder slim of Pro in de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Jezus, wat een drama met de levering van de laptop! De geschatte levertijd was 6-9 dagen. Nu is de levertijd echter plotseling met maar liefst een maand verlengd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:36

FutureCow

(C) FutureCow

Die van mij is 6 september besteld en vandaag verzonden. Maar ik had de andere kleur, waar sowieso al langere levertijd op zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
FutureCow schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:53:
Die van mij is 6 september besteld en vandaag verzonden. Maar ik had de andere kleur, waar sowieso al langere levertijd op zat...
Weet je vanuit waar de laptop verzonden wordt? Ergens in Europa of vanuit China? Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je laptop aankomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

elpee schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:24:
[...]

Weet je vanuit waar de laptop verzonden wordt? Ergens in Europa of vanuit China? Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je laptop aankomt.
Via China, start punt was Hefei city, is nu in Schanghei. Bezorg moment staat op Dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
FutureCow schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 07:56:
[...]

Via China, start punt was Hefei city, is nu in Schanghei. Bezorg moment staat op Dinsdag.
Oh wauw. Dat is snel! Dat is dan weer een meevallertje. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
FutureCow schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 07:56:
[...]

En, is je laptop al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Bezorgmoment is wederom uitgesteld. Pfff, wacht nu al bijna een maand op de verzending, terwijl ze vooraf aangeven binnen een week te verzenden.. Tevens geven ze geen indicatie voor het volgende (waarschijnlijk uitgestelde) bezorgmoment. Irritant :-( .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/okVI3q_OWrwCKbuh5V1kRI6i71M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IF2KLB9xGI1ZQyeD38boX0Rp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

elpee schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:49:
[...]

En, is je laptop al binnen?
Zeker, was er idd dinsdag, erg blij mee.
Mijn vrouw heeft de Slim 7 Pro van vorig jaar (met 6800HS).
Scherm ziet er net wat mooier uit, geluid is echt een groot verschil en het toetsenbord heeft een iets betere (langere) travel, dat typt net even wat fijner, erg blij mee!
elpee schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:05:
Bezorgmoment is wederom uitgesteld. Pfff, wacht nu al bijna een maand op de verzending, terwijl ze vooraf aangeven binnen een week te verzenden.. Tevens geven ze geen indicatie voor het volgende (waarschijnlijk uitgestelde) bezorgmoment. Irritant :-( .
[Afbeelding]
staat er niks als je de link naar "bestel status bekijken" opent, daar kon ik altijd een geschatte verzenddatum zien.

[ Voor 44% gewijzigd door FutureCow op 26-10-2023 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
FutureCow schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:08:

staat er niks als je de link naar "bestel status bekijken" opent, daar kon ik altijd een geschatte verzenddatum zien.
Ja, maar deze is inmiddels dus al 2x aangepast, en is nu blijven hangen op 24/10, dus dat is inmiddels al 3 dagen te laat. Ik heb een mail gekregen met geen enkele indicatie van de verzending. Amper een excuusje. Als ik dit van te voren had geweten, weet ik niet of ik de laptop via de Lenovo website had besteld. Hoewel de korting natuurlijk wel interessant is.

[ Voor 22% gewijzigd door elpee op 27-10-2023 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
elpee schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 01:46:
[...]

Ja, maar deze is inmiddels dus al 2x aangepast, en is nu blijven hangen op 24/10, dus dat is inmiddels al 3 dagen te laat. Ik heb een mail gekregen met geen enkele indicatie van de verzending. Amper een excuusje. Als ik dit van te voren had geweten, weet ik niet of ik de laptop via de Lenovo website had besteld. Hoewel de korting natuurlijk wel interessant is.
Ik wist zelf vantevoren dat dit risico er wel was, en sowieso langer ging duren, maar je krijgt wel significant meer waar voor je geld. Ik heb/had geen haast, als je nu een nieuwe laptop nodig hebt, is de Lenovo site idd geen goede keuze.

Anyway ik had 20ste besteld, met 6-9 dagen voor hij verzonden zou worden , gisteren automatisch mailtje dat hij langer gaat duren, zonder verdere informatie. Vanochtend had de website ineens een geschatte verzenddatum (31ste), en net een mailtje dat hij verzonden is. Dan duurt het nog wel even voor hij hier is, maar lijkt voor mij mee te vallen dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Sissors schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:51:
[...]

Ik wist zelf vantevoren dat dit risico er wel was, en sowieso langer ging duren, maar je krijgt wel significant meer waar voor je geld. Ik heb/had geen haast, als je nu een nieuwe laptop nodig hebt, is de Lenovo site idd geen goede keuze.

Anyway ik had 20ste besteld, met 6-9 dagen voor hij verzonden zou worden , gisteren automatisch mailtje dat hij langer gaat duren, zonder verdere informatie. Vanochtend had de website ineens een geschatte verzenddatum (31ste), en net een mailtje dat hij verzonden is. Dan duurt het nog wel even voor hij hier is, maar lijkt voor mij mee te vallen dus :).
Gisteren werd ie bij mij ook aangepast naar de 31e. Helaas is die van mij nog niet verzonden. Nou, 3 dagen kan ik nog wel wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
elpee schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:40:
[...]

Gisteren werd ie bij mij ook aangepast naar de 31e. Helaas is die van mij nog niet verzonden. Nou, 3 dagen kan ik nog wel wachten.
Onee, toch niet. Nu is het toch 30/11 ineens. 8)7 8)7 8)7

Ik denk dat ik blij mag zijn als ie volgend jaar januari aankomt.

[ Voor 9% gewijzigd door elpee op 30-10-2023 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Sissors schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:51:
[...]

Welk type laptop en met welke specs heb jij besteld via de Lenovo website als ik zo vrij mag zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
elpee schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:45:
[...]

Welk type laptop en met welke specs heb jij besteld via de Lenovo website als ik zo vrij mag zijn?
Yoga Pro 7 gen 8. Met 7735 processor, zonder dedicated GPU.

Vannacht mailtje van Lenovo dat hij vandaag geleverd zou worden, terwijl UPS hem gisteren nog in China had zitten. Dus dat gaat hem niet worden, al is hij volgens UPS door de douane ondertussen, en wordt hij morgen geleverd :) .

Edit: Oh wow 30-11 voor jou, ja zoals ik schreef we wisten dat het niet snel zou zijn, maar dan zou ik inderdaad ook niet blij zijn. Zo'n verrassing moet het toch niet voor een Lenovo zijn wanneer ze welke batch kunnen produceren?

En edit2: Nog een werkdag later.

[ Voor 21% gewijzigd door Sissors op 02-11-2023 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proef
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19:06
Ik heb de Ideapad Pro 5 16" met nagenoeg dezelfde specs (7840HS cpu) en ben erg tevreden. De iGPU is prima voor wat basic gaming.

Zelf wilde ik niet kleiner dan 15,6" en daarom de 16" besteld. In de praktijk is deze laptop dunner en lichter dan mijn vorige. De bezels zijn dun en daarmee een fijne schermgrootte voor de hoge resolutie. Numpad is voor mij ook een vereiste.

Verder heeft de ideapad geen goede speakers, maar ook hier weet ik niet of de Yoga verschilt.

Hoe werkt dat, zo'n offerte aanvragen? Gewoon bellen naar het nummer op de website en zeggen de prijs op de website is €x , maar kan het ook voor €y?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpee
proef schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:33:
[...]

Hoe werkt dat, zo'n offerte aanvragen? Gewoon bellen naar het nummer op de website en zeggen de prijs op de website is €x , maar kan het ook voor €y?
Als je overdag de website bezoekt, kun je met een agent spreken en onderhandelen over de prijs. Met een beetje geluk kun je er een paar honderd euro vanaf krijgen. Houd er echter rekening mee dat je mogelijk enkele maanden moet wachten op je apparaat. :-) Tenzij je geluk hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door elpee op 03-11-2023 01:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Niet online
proef schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:33:
[...]

Je moet een account aanmaken en als je het product configureert en aan je winkelwagen toevoegt, dan kun je volgens mij vanuit de winkelwagen een offerte aanvragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpee
Eindelijk is ie binnen. Eerste indruk van deze device is echt heel goed. In het begin maakte ik mij zorgen over de herrie van de fans, maar na de bios update is ie erg stil onder normaal gebruik. Er zit een webcam schuifje aan de zijkant wat ik ook erg fijn vind en het scherm is heel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:21

rapture

Zelfs daar netwerken?

Uiteindelijk is het goed gekomen na de leveringstermijn kon alle kanten uitgaan. Het lijkt wel op de koers van een aandeel of een optiepremie.
elpee schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:45:
Ik had dit besteld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CIwHQiDFE-SFhHMsChClxT9zLz8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jC4OYJH9wpk446DIVpW86VXp.jpg?f=fotoalbum_large

Een error fee? Het zakte onder wat op AliExpress mogelijk is.
Pagina: 1