Mijn vraag
Ik heb een draadloze thermostaat, type Honeywell Round.
De thermostaat werkt niet.
De Indicatie op de thermostaat knippert met alle karakters.
Dan de geselecteerde temperatuur dan het cijfer 7
De actuele temperatuur geeft hij niet aan, normaal is dat de waarde die de thermostaat weergeeft.
De geselecteerde temperatuur kan ik wel instellen, echter de CV springt niet aan en de thermostaat knippert vrolijk verder, met de 7 en alle karakters 'aan''....
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al op diverse manieren de thermostaat weer met de ontvanger geprobeerd te koppelen.
De ontvanger lijkt goed te reageren als ik naar het knipper patroon kijk van de LED op de box.
De CV installatie zelf geeft GEEN fout code.
Deze geeft wel warm kraan water, maar geen water aan de verwarming.
Water druk in de CV staat boven de 1,5 Bar.
Geen enkele handleiding geeft geeft foutcodes of spreekt over knipperende indicatie.
Wie herkent dit ???
Ik heb een draadloze thermostaat, type Honeywell Round.
De thermostaat werkt niet.
De Indicatie op de thermostaat knippert met alle karakters.
Dan de geselecteerde temperatuur dan het cijfer 7
De actuele temperatuur geeft hij niet aan, normaal is dat de waarde die de thermostaat weergeeft.
De geselecteerde temperatuur kan ik wel instellen, echter de CV springt niet aan en de thermostaat knippert vrolijk verder, met de 7 en alle karakters 'aan''....
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al op diverse manieren de thermostaat weer met de ontvanger geprobeerd te koppelen.
De ontvanger lijkt goed te reageren als ik naar het knipper patroon kijk van de LED op de box.
De CV installatie zelf geeft GEEN fout code.
Deze geeft wel warm kraan water, maar geen water aan de verwarming.
Water druk in de CV staat boven de 1,5 Bar.
Geen enkele handleiding geeft geeft foutcodes of spreekt over knipperende indicatie.
Wie herkent dit ???