[Verlopen] KPN 1Gbit glasvezel + TV - 12 maanden voor €35/pm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:29
KPN 1Gbit glasvezel + TV, 12 maanden voor €35/pm
Normaal is deze er rond Black Friday, maar ze zijn er vroeg bij dit keer.
https://www.breedbandwink...internet-en-tv-aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:53

Ankh

|true

*knip* Offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 09-10-2023 21:46 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:08
ThinkPad schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 20:22:
Blijkbaar wel alleen voor nieuwe klanten, niet geheel onbelangrijk om er bij te vermelden lijkt me. Op de site van KPN zie ik overigens ook dat het maar de helft is, dus 6 maanden: https://www.kpn.com/

[ Voor 10% gewijzigd door MusicMaikel op 09-10-2023 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

MusicMaikel schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:50:
[...]

Blijkbaar wel alleen voor nieuwe klanten, niet geheel onbelangrijk om er bij te vermelden lijkt me. Op de site van KPN zie ik overigens ook dat het maar de helft is, dus 6 maanden: https://www.kpn.com/
Nieuwe klanten is de standaard, soms doen ze ook mee voor bestaande klanten, kwestie van even bellen en de 6 maanden klopt niet, net getest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fLD6NH1MK41BhQrCT-v5DgZc9-A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ejxJSfWWZkHT5ZfrBXusD8rj.png?f=user_large

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:02
Als hele lange klant bij KPN krijg ik het niet meer vooor elkkaar. Voorgaande jaren nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-04 15:56
maartend schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:00:
Als hele lange klant bij KPN krijg ik het niet meer vooor elkkaar. Voorgaande jaren nog wel.
Terwijl ze juist die moeten belonen.

Vorig jaar heb ik ook geprobeerd een mooie korting te krijgen als bestaande (kortetermijn)klant voor een verlenging, maar dit zette geen zoden aan de dijk. Dus toen overgestapt, waardoor de huidige aanbieding erg interessant voor me is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-04 19:56
Werkt het dan niet om op naam partner af te sluiten?

Oprechte vraag, voordat het weer verwijderd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimFelten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:31
Op kpn.com zelf alleen voor 6 maanden bij een contract van 1 jaar en 12 maanden bij 2 jaar.
Via breedbandwinkel werkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-04 14:41
Vreemd: als ik aanklik Odido te hebben als provider, dan is er geen aanbieding op mijn adres. Als ik aangeef Ziggo als provider te hebben dan popt 12 maanden voor 35,- meteen op.bij breedbandwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:14

Videopac

Rommelt wat aan.

ucsdcom schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:48:
Vreemd: als ik aanklik Odido te hebben als provider, dan is er geen aanbieding op mijn adres. Als ik aangeef Ziggo als provider te hebben dan popt 12 maanden voor 35,- meteen op.bij breedbandwinkel.
Dus je geeft aan dat je Ziggo hebt, ookal heb je KPN en dan werkt het wel?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:39
Hier dezelfde ervaring. Ben al 10 jaar klant en moet weer verlengen en heb gisteren gebeld voor korting maar er was echt niks te halen.

Ben overgestapt naar Odido, kijken hoe dat bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-04 12:52

Licko

ZVDK

Deze actie is door KPN onmogelijk gemaakt, het is momenteel niet meer mogelijk 12 maanden € 35 aan te schaffen via breedbandwinkel helaas.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-04 15:02
Bij mij is de korting naar €35 p/m net afgelopen, maar ik kreeg laatst wel post van KPN dat ik weer korting (naar €45 p/m) krijg als ik bij ze blijf. Volgens mij is de looptijd van die korting dan een jaar, maar dat heb ik even niet meer scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ThinkPad schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 20:22:
Ze zijn met soortgelijk aanbod dit jaar 2x aan mijn deur geweest. De eerste keer te vroeg, zat net vanaf sept. '22 bij Youfone, de tweede keer afgelopen juni/juli. Enkel de €20,- en Pathé niet gekregen. 1 jaar à €35,- per maand voor het volledige pakket, bij 2-jarig contract. Ik ben op 23 sept actief KPN abonnee geworden met dit aanbod ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
Licko schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:50:
Deze actie is door KPN onmogelijk gemaakt, het is momenteel niet meer mogelijk 12 maanden € 35 aan te schaffen via breedbandwinkel helaas.
Ik lees het in de reacties op Pepper net ook inderdaad. Zal wel een op=op actie zijn geweest voor een x-aantal inschrijvingen. Maar mogelijk dat deze deal er met Black Friday ook weer is, vorig jaar was hij er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:00:
[...]

Ze zijn met soortgelijk aanbod dit jaar 2x aan mijn deur geweest. De eerste keer te vroeg, zat net vanaf sept. '22 bij Youfone, de tweede keer afgelopen juni/juli. Enkel de €20,- en Pathé niet gekregen. 1 jaar à €35,- per maand voor het volledige pakket, bij 2-jarig contract. Ik ben op 23 sept actief KPN abonnee geworden met dit aanbod ;)
De aanbieding van dit topic is een 1-jarig contract voor 35 per maand. Jij bent gegaan voor een 2-jarig contract met alleen het eerste jaar €35 per maand? Dan betaal je jaar 2 dus de volle mep. Dat is geen goede aanbieding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Videopac schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:09:
Dus je geeft aan dat je Ziggo hebt, ookal heb je KPN en dan werkt het wel?
Dan gaat KPN dus Ziggo contacteren om het contract op te zeggen "Nee, deze persoon is geen klant bij ons...". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
Hmm, ik heb recent opgezegd bij xs4all vanwege de prijs (na aanbieding van vorig jaar nu 71,50). Kon korting krijgen bij verlenging naar 64 euro of nog "goedkoper" 52,50 bij overstap KPN...... Blijkbaar kan opzeggen en overstappen naar de KPN aanbiedingsprijs voor nieuwe klanten niet binnen 6 maanden als je in het KPN ecosysteem blijft. Het riekt naar monopolistisch gedrag.

Ofwel: Het gaat nu een andere provider worden die rond de 40 euro (Gb verbinding) uit komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Ik kreeg een mailtje vanuit Breedbandwinkel dat het een fout was, maar ze gaan wel leveren in aangepaste vorm:
Beste heer/mevrouw,
Je hebt bij ons een bestelling geplaatst voor KPN Internet, waarvoor dank.

Hierbij heb je gekozen voor de aanbieding van 12 maanden voor € 35,00 in combinatie met een 1-jarig contract. Door een miscommunicatie tussen Breedbandwinkel en KPN blijkt deze actie echter niet beschikbaar.
Geen zorgen, uiteraard ontvang je gewoon wat je hebt besteld.

Vanuit KPN ontvang je de komende dagen een bevestiging met hierop de eerste 6 maanden korting. Vanaf de 7e tot en met 12e maand ga je het normale tarief betalen. Het verschil van € 180,00 wat je hierdoor te veel gaat betalen, krijg je vanuit Breedbandwinkel overgemaakt op het rekeningnummer dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Dit zal gebeuren nadat wij van KPN de bevestiging hebben ontvangen dat je abonnement is geactiveerd en de eerste factuur is betaald.

Mede namens KPN, onze excuses voor het ongemak. Mocht je verdere vragen hebben, kun je uiteraard contact met ons opnemen.
6x 35 euro
6x 65 euro
180 euro retour (= 6*30 wat je misloopt)
+ 20 cashback blijft hopelijk in stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Ga er maar vanuit dat het een soort van voorbereiding was op een black friday achtige actie :)
wel netjes opgelost.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Ankh schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:43:
Ga er maar vanuit dat het een soort van voorbereiding was op een black friday achtige actie :)
wel netjes opgelost.
Ach prima, ik laat het contract pas eind december ingaan. De bedenktijd van een internet contract gaat pas in op het moment van levering dienst :+ Dus als ze rond black friday dezelfde of een betere deal hebben dan sluit ik die wel af en annuleer de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:27

Rico

Wie dit leest is gek....

stin00 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:50:
[...]

Ach prima, ik laat het contract pas eind december ingaan. De bedenktijd van een internet contract gaat pas in op het moment van levering dienst :+ Dus als ze rond black friday dezelfde of een betere deal hebben dan sluit ik die wel af en annuleer de huidige.
Oh wist niet dat die bedenktijd dan pas in ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:26

IkWilbert

Het is mij!

[...]

Klopt dat wel? Ik heb deze aanbieding ook genomen. Heb als ingangsdatum 1 dec gekozen.

In de bevestigingsmail staat:

Annulering van de bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na aanvraag. Dit kun je doen door gebruik te maken van het formulier of een e-mail te sturen onder vermelding van je bestelnummer.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
IkWilbert schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 20:52:
[...]

Klopt dat wel? Ik heb deze aanbieding ook genomen. Heb als ingangsdatum 1 dec gekozen.

In de bevestigingsmail staat:

Annulering van de bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na aanvraag. Dit kun je doen door gebruik te maken van het formulier of een e-mail te sturen onder vermelding van je bestelnummer.
Vorig jaar had ik 3 maanden vantevoren een KPN glasvezel abonnement afgesloten via Pricewise. Een week voor aanvang startdatum hadden ze nog steeds de kabel niet het huis in gelegd. Ik heb toen zonder problemen opgezegd. Ik had geen zin in eerst ADSL en pas op onbekend moment glasvezel (ligt er nu 1 jaar later nog steeds niet overigens..)

Zie bijv ook: https://forum.kpn.com/mob...ieuw-abonnement-in-505505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
[...]

Zeker?
Bedenktijjd van een telefoonabonnement, welke je een maand of 4 voor afloop van je huidige contract kan afsluiten, gaat ook niet pas in op het moment van activering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
Mogelijk verschilt dat per aanbieder. Toen ik 2 maand geleden overstapte naar glasvezel van Odido, stond in de voorwaarden dat na activatie van de verbinding de 14 dagen bedenktijd in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
henri86 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:03:
[...]

Zeker?
Bedenktijjd van een telefoonabonnement, welke je een maand of 4 voor afloop van je huidige contract kan afsluiten, gaat ook niet pas in op het moment van activering.
Ook daar zit nog een nuance in:

Sim-only: bedenktijd gaat in vanaf moment dat de provider de bevestigingsmail stuurt.

Abonnement met telefoon: bedenktijd gaat in vanaf moment dat je de telefoon ontvangt.

En ja, ik weet het zeker :)

Is het verwarrend en onlogisch? Extreem. Bij een energiecontract gaat de bedenktijd in vanaf de bevestigingsmail met het contract.

[ Voor 11% gewijzigd door stin00 op 12-10-2023 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimFelten
stin00 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:33:
Ik kreeg een mailtje vanuit Breedbandwinkel dat het een fout was, maar ze gaan wel leveren in aangepaste vorm:

[...]

6x 35 euro
6x 65 euro
180 euro retour (= 6*30 wat je misloopt)
+ 20 cashback blijft hopelijk in stand.
Zelfde mail gekregen. Wel netjes opgelost vind ik. Voorgaande jaren ook steeds 50% korting deals mee kunnen pakken. Ik denk niet dat er een (veel) betere deal komt (bij KPN) met BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimFelten
Voor annulering staat het volgende op hun site, https://www.breedbandwinkel.nl/annuleren:
Annulering van de bestelling is mogelijk in de eerste 14 dagen na aanvraag. Ook wanneer je tijdens de bestelling kiest voor latere oplevering van het abonnement gaat de bedenktijd van 14 dagen direct in.

Wanneer je binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen annuleert en diensten al zijn geleverd of wanneer je annuleert en tijdens de bestelling aan hebt gegeven af te willen zien van de wettelijke bedenktijd brengt de provider kosten in rekening. Dit bestaat uit gedeeltelijke abonnementskosten, de kosten voor het aansluiten van de lijn en eventuele gemaakte verbruikskosten, zoals bijvoorbeeld Video On Demand- of gesprekskosten. Overige reeds geïncasseerde kosten ontvang je binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling terug op je rekening.
De eventueel reeds geleverde apparatuur dient geretourneerd te worden aan de provider, hierover ontvang je na annulering meer informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Ik denk dat het verschil in annulering in het eerder voorbeeld voortkomt doordat er nog geen werkende glasvezelverbinding op locatie was en er wel al glasvezel was besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-04 10:15
ThinkPad schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:31:
Mogelijk verschilt dat per aanbieder. Toen ik 2 maand geleden overstapte naar glasvezel van Odido, stond in de voorwaarden dat na activatie van de verbinding de 14 dagen bedenktijd in gaat.
Volgens mij klopt dat niet, bedanktijd gaat in zodra je het contract (digitaal) ontvangt.
Dus als je vandaag Odido internet besteld, met ingang na 3 maanden. Zit je over 14 dagen vast aan het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo90
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Krijg je vast wel weer inflatiecorrectie in juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-04 16:17
Wij kregen een brief van KPN (ons jaarcontract loopt begin november af) dat we nog eens een jaar korting krijgen. Internet & TV nog 12 maanden voor 45 euro. Wel wat duurder dan de 35 euro van vorig jaar, maar wat mij betreft nog steeds een goede deal die KPN op eigen initiatief aanbiedt. Bij ons valt dit wel in goede aarde, waardoor wij niet gaan overstappen (Ja, ik weet dat er waarschijnlijk financieel scherpere aanbiedingen zijn of gaan komen, maar goed is ook goed genoeg :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IrBaboon79
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 24-04 22:21
Dezelfde aanbieding gekregen een week of 2 geleden; 1e jaar KPN voor 35/maand gehad, nu nog een jaar voor 45. Het grappige was dat ernaast op de mat - dus beiden tegelijk binnengevallen - een folder van Ziggo lag met de tekst “we missen je, bel ons voor een goede aanbieding…”… de vorige goeie aanbieding van ziggo was een reden om per direct KPN te nemen maar misschien dat ik binnenkort eens bel en dan mogen ze volgend jaar nog een aanbieding doen…
Pagina: 1