Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hi

Ik heb al jaren tot volle tevredenheid XS4ALL vdsl, tegenwoordig kpn geheten.
Hier zat ooit een fritzbox 7581 bij, en die is in al die jaren rock solid gebleven.
Echter de prijs is in die tijd ook langzaam omhoog gegaan, ik betaal nu €69 per maand voor alleen internet. Snelheid is (real world) 220/33. Ding doet super goed IPv6, wifi is betrouwbaar en snel, en gebruikt ca 12 Watt.

Als ik bij Ziigo kijk, internet start lijkt het meest op wat ik heb en kost €47/maand.

Het modem is deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QoBeFmSQwBRMnS-8BHcIA2apseQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xDdgjnlJE9XvghdoTQFxkPfD.jpg?f=fotoalbum_large

Vragen die ik niet op de Ziggo site kan vinden:

- ondersteunt dit standaard ipv6? Zoja zijn hier meer details over? Ik woon in 1018HS.
- hoeveel stroom gebruikt dit ding?
- is het wifi stabiel? De oude fritzbox is (na locken op laag kanaal) rock solid namelijk.
- hoe lang duurt het om het modem op te starten?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:02
Waarom zou je naar Ziggo overstappen als er in dit postcodegebied plannen worden gemaakt voor aanleg glasvezel? Die zijn er namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:09
mad-dog schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:09:
Waarom zou je naar Ziggo overstappen als er in dit postcodegebied plannen worden gemaakt voor aanleg glasvezel? Die zijn er namelijk
Plannen zijn plannen, niet meer dan dat. Van plan tot aanleg kan rustig een paar jaar duren, voor nu is een overstap naar een beter aanbod dan interessanter en dan kun je later alsnog naar glasvezel als de aanleg voltooid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Thx Daar staan bruikbare informatie.
Iemand hier die het stroomverbruik heeft gemeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17:27
usr-local-dick schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:21:
[...]

Thx Daar staan bruikbare informatie.
Iemand hier die het stroomverbruik heeft gemeten?
https://community.ziggo.n...m-F3896LG-ZG/td-p/1128562
Pagina: 1