Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Md1965
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 09-10-2023
Hallo, ik ben op zoek naar een audio kabel die mijn televisie verbind met een van mijn audioboxen. Het betreft tv LG 65UQ79006LA met voor geluid een optical digital audio uitgang naar Bose SoundLink mini of naar Marshall Stanmore II. Beide boxen hebben een ingang voor zo'n standaard jack (waarmee je ook een koptelefoon kunt aansluiten), ik weet niet hoe zo'n jack heet 🤔
Wie kan mij helpen? Alvast hartelijk dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:09
Wat heb je zelf al gevonden? Sowieso ga je geen optical naar 3,5 mm jack vinden. Dat past nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:58
Archer_VC10 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:47:
Wat heb je zelf al gevonden? Sowieso ga je geen optical naar 3,5 mm jack vinden. Dat past nooit.
Passend is geen probleem. Maar je gaat niet zomaar een lichtsignaal naar een stroomsignaal om kunnen zetten. Optical is optisch is glasvezel.

Maar even terug. Zowel de Bose SoundLink Mini en Marshall Stanmore II zijn Bluetooth speakers. Geen soundbars. Die zijn daar dus eigenlijk niet voor bedoeld. Echter volgens de handleiding van jouw televisie is het gewoon mogelijk een Bluetooth speaker te verbinden. Of je gebruikt, staat in dezelfde handleiding de hoofdtelefoonuitgang om 3.5" jack naar 3.5" jack te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Md1965
Dank voor jullie reacties. Ik kan de link naar de handleiding niet openen (krijg wel een overzicht met instellingen maar kan deze niet verder openen) Indien de tv een koptelefoon aansluiting heeft dan zou dat prima zijn, maar die kan ik nergens vinden 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:02
Archer_VC10 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:47:
Grappig dat je dat zegt, maar optisch 3.5mm zie je geregeld op laptops. Gaat TS niet helpen, natuurlijk, want dat zullen zijn apparaten niet ondersteunen. Die zoekt een of andere DAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Md1965
De Bluetooth connectie werkt! Dank voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

De template die naar voren komt bij het openen van een topic is er niet voor niets, nu mis ik de eigen inzet die we op Tweakers wel verwachten. Mocht je via Bluetooth vertraging krijgen, de oplossing voor bekabelde aansluiten is ook reeds genoemd hier.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 10-10-2023 00:05 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.