Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
Zo gauw ik 't voor elkaar heb om koelwater van -10 door m'n PC te laten stromen, dan ga ik er inderdaad serieus over denken om eens m'n GF2 te 'mishandelen'.
Met 'gewoon' water vind ik 't een beetje nutteloos, omdat je er dan zo weinig mee wint.
Met 'gewoon' water vind ik 't een beetje nutteloos, omdat je er dan zo weinig mee wint.
Verwijderd
Dan moet je 'brine' nemen, een slurrie/oplossing van keukenzout en water. Deze kun je koelen tot -15 graden voordat het bevriest.Op woensdag 05 september 2001 14:01 schreef DaBit het volgende:
Zo gauw ik 't voor elkaar heb om koelwater van -10 door m'n PC te laten stromen, dan ga ik er inderdaad serieus over denken om eens m'n GF2 te 'mishandelen'.
Mwah, als je nou es al je fan's uit je systeem kunt mikken.. Scheelt weer wat in herrie!Op woensdag 05 september 2001 14:01 schreef DaBit het volgende:
Verwijderd
Mjah, okee, maar dan pak ik voor de GF gewoon een 2mm dik koperplaatje waar ik een koperen pijpje op soldeer. Da's 10 minuten werk, en 't werkt goed genoeg.
ik denk dat dit een beetje helemaal verkeerd gaat strax. Aluminium en koper in 1 systeem? gaat niet erg goed.
moet je weer magnesium in je koelwater doen, of waterwetter.
Wat weet jij wat ik niet weet? Waarom kan dat anders niet goed gaan dan? Niet dat ik je niet geloof, maar ik heb het niet eerder gehoord!Op woensdag 05 september 2001 15:22 schreef epsilon het volgende:
ik denk dat dit een beetje helemaal verkeerd gaat strax. Aluminium en koper in 1 systeem? gaat niet erg goed.
sorry, niet goed gelezen!
[qoute]Mixing a copper bottom with an aluminum top is bad! Won't you get corrosion?
No... The aluminum tops are anodized which prevents ALL side-effects of having two dissimilar metals touching.
[/quote]
komt uit hun FAQ
[qoute]Mixing a copper bottom with an aluminum top is bad! Won't you get corrosion?
No... The aluminum tops are anodized which prevents ALL side-effects of having two dissimilar metals touching.
[/quote]
komt uit hun FAQ
Gaat corroderen doordat er 2 verschillende metalen door elkaar gebruikt worden.Op woensdag 05 september 2001 15:25 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Wat weet jij wat ik niet weet? Waarom kan dat anders niet goed gaan dan? Niet dat ik je niet geloof, maar ik heb het niet eerder gehoord!
Check ff het waterkoelingproject op de frontpage
je heb twee metalen:
Cu en Al
je krijgt Cu+ (e-) en Al3+ (3-) Al en Cu gaan dus met elkaar reageren
dus oxidatie
Cu en Al
je krijgt Cu+ (e-) en Al3+ (3-) Al en Cu gaan dus met elkaar reageren
dus oxidatie
Audi A8 W12 6.0
nu eindelijk UTFS nog ni goeOp woensdag 05 september 2001 15:25 schreef Sick_Nick het volgende:
Stond eind vorige maand al op T.net
Maar toch leuk 'gevonden'
Volgens mij stond alleen die home-made op de frontpage ... niet dat ze nu een soortgelijk iets gewoon ook verkopen.Stond eind vorige maand al op T.net
Maar toch leuk 'gevonden'
maar ik kan het mis hebben, want zo vaak kijk ik niet op T.net
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Pagina: 1