Hallo tweakers.
Ik wil nieuwe bewakingscamera's gaan plaatsen bij ons huis.
Mijn oog is gevallen op tp link tapoC320WS, vanwege goede reviews lage aankoopprijs.
Ik wil de camera boven aan de gevel gaan monteren met zicht op de parkeerplaats en zicht op de tuin.:strip_exif()/f/image/3efXRzLXhvE8J6ctO1HsZ2AE.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit model kan zowel bedraad als met wifi verbinding maken.
Ik denk tot wifi niet goed zal gaan lukken vanwege te grote afstand van de router omdat deze heel bovenaan de woning gaan komen.
Ook heeft mijn router geen poorten meer vrij om utp kabels extra op aan te sluiten.
Zie afb kan ik hier een adapter opzetten voor meer uitgangen ?:strip_exif()/f/image/ysZ6EFZP63Y188FDLpBuEDxt.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens moet ik dan de utp alsook de power kabel gaan verlengen en deze via de schoorsteen naar boven gaan brengen.
Ik wil dit het liefst bedraad doen vanwege betere ontvangst kan dit zo lukken zoals ik het mij voorstel of dien ik nog ergens anders rekening mee te houden ?
Ik wil nieuwe bewakingscamera's gaan plaatsen bij ons huis.
Mijn oog is gevallen op tp link tapoC320WS, vanwege goede reviews lage aankoopprijs.
Ik wil de camera boven aan de gevel gaan monteren met zicht op de parkeerplaats en zicht op de tuin.
:strip_exif()/f/image/3efXRzLXhvE8J6ctO1HsZ2AE.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit model kan zowel bedraad als met wifi verbinding maken.
Ik denk tot wifi niet goed zal gaan lukken vanwege te grote afstand van de router omdat deze heel bovenaan de woning gaan komen.
Ook heeft mijn router geen poorten meer vrij om utp kabels extra op aan te sluiten.
Zie afb kan ik hier een adapter opzetten voor meer uitgangen ?
:strip_exif()/f/image/ysZ6EFZP63Y188FDLpBuEDxt.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens moet ik dan de utp alsook de power kabel gaan verlengen en deze via de schoorsteen naar boven gaan brengen.
Ik wil dit het liefst bedraad doen vanwege betere ontvangst kan dit zo lukken zoals ik het mij voorstel of dien ik nog ergens anders rekening mee te houden ?