Ik ben systeembeheerder bij een bedrijf. Een werknemer krijgt haar 'Out of Office' niet af. Dit staat zowel op onze portal als op haar account uit. Waar moeten we gaan zoeken als we dit hebben afgezet op bijna alle mogelijke plaatsen?
Vraag
Alle reacties
Gebruiken jullie Teams en is het daar toevallig blijven hangen?nrt schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:16:
Ik ben systeembeheerder bij een bedrijf. Een werknemer krijgt haar 'Out of Office' niet af. Dit staat zowel op onze portal als op haar account uit. Waar moeten we gaan zoeken als we dit hebben afgezet op bijna alle mogelijke plaatsen?
En mobiel?
Log eens alle open sessies uit van de gebruiker, indien een client gewoon elke keer de boel terug zet.
Meer smaken kan ik zo snel niet verzinnen.
Anders even een premier case aanmaken bij MSFT. Indien de mailbox op een ander systeem wordt gehost, contact opzoeken met die partij.
Hier is een schakeloptie voor bij het opstarten van Outlook. Ik weet even niet meer welke exact.
Wellicht dat de /cleanreminders schakeloptie nog bestaat, dat was in Outlook 2003 althans wel het geval. Maar kan zijn dat deze enkel de agenda reminders opschoont. Check even goed de documentatie van Outlook van de Office versie die jullie gebruiken.
Wist trouwens niet dat deze instelling op Outlook staan kon...
Wellicht dat de /cleanreminders schakeloptie nog bestaat, dat was in Outlook 2003 althans wel het geval. Maar kan zijn dat deze enkel de agenda reminders opschoont. Check even goed de documentatie van Outlook van de Office versie die jullie gebruiken.
Wist trouwens niet dat deze instelling op Outlook staan kon...
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2023 11:25 ]