Ben momenteel een gebruiker van Google photos. Ooit in begonnen (toen het gratis was en later gaan betalen).
Heb nu een abo van 100GB waar ik 40 van gebruik.
Wil toch overstappen naar iCloud omdat ik mezelf niet terug zie gaan naar Android. Heb m’n hele bibliotheek gedownload naar m’n iPhone en dit is 60 GB (verschil zit in dat Google de foto’s die al online stonden voordat ervoor betaald moest worden niet meetelt).
Nu valt me wat op bij de opslag van iPhone foto’s.
Bij een foto die ik op de iPhone heb genomen zie ik dat deze foto 3.1mb is. Dezelfde foto’s, wanneer opgeslagen in Google photos is 6.7mb.
Wordt deze foto’s straks in iCloud opgeslagen in 3.2 mb of wordt dit ook meer?
Of Is dit het verschil in .Heic en de opslag van Google in .jpeg?
Heb GBs aan foto’s die gratis in Google photos zijn omdat ze er al stonden voordat ze er geld voor gingen vragen. Maar als de opslag verdubbeld bij Google, dan is iCloud straks toch voordeliger op de lange termijn lijkt me.
Heb nu een abo van 100GB waar ik 40 van gebruik.
Wil toch overstappen naar iCloud omdat ik mezelf niet terug zie gaan naar Android. Heb m’n hele bibliotheek gedownload naar m’n iPhone en dit is 60 GB (verschil zit in dat Google de foto’s die al online stonden voordat ervoor betaald moest worden niet meetelt).
Nu valt me wat op bij de opslag van iPhone foto’s.
Bij een foto die ik op de iPhone heb genomen zie ik dat deze foto 3.1mb is. Dezelfde foto’s, wanneer opgeslagen in Google photos is 6.7mb.
Wordt deze foto’s straks in iCloud opgeslagen in 3.2 mb of wordt dit ook meer?
Of Is dit het verschil in .Heic en de opslag van Google in .jpeg?
Heb GBs aan foto’s die gratis in Google photos zijn omdat ze er al stonden voordat ze er geld voor gingen vragen. Maar als de opslag verdubbeld bij Google, dan is iCloud straks toch voordeliger op de lange termijn lijkt me.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!