Ik wil 2 airco's in huis laten installeren. Van één lokale installateur die goed bekend staat heb ik 3 opties/offertes gekregen. Ik twijfel nog of ik meer offertes ga opvragen bij anderen.
Mijn situatie en wensen:
Ik krijg van een lokale installateur 3 opties aangeboden:
Ik neig naar de Mitsubishi. Zijn dit normale prijzen hiervoor? En is de airco voor de werkkamer niet erg overgedimensioneerd? De kamer is 30m3 terwijl de SRK/SRC 35ZS geschikt is voor ruimtes tot 125m3
Mijn situatie en wensen:
- Vrijstaand huis. Vloerverwarming in woonkamer, keuken en badkamer. Rest van het huis zou met hete lucht verwarming verwarmd kunnen worden, maar dat verouderde apparaat heb ik al een tijdje niet meer in gebruik
- Belangrijkste drijfveer om nu een airco te willen is voor mijn werkkamer. Het thuiswerken zal wel blijven en mijn werkkamer is afgelopen zomers te heet. Ik verwarm die kamer nu met een infraroodpaneel, maar dat is ook niet optimaal. De woonkamer heeft niet per se airco nodig; maar nu ik toch bezig ben is het toch wel lekker. Ook omdat ik verwacht dat de hittes steeds extremer worden komende jaren/decennia. Ook denk ik er aan om in de woonkamer de vloerverwarming een tikje lager te zetten en als nodig bij te verwarmen met de airco.
- Ik wil dus 2 airco's: eentje voor mijn werkkamer (30m3) en eentje voor kamer+open keuken (ca 150 m3)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik krijg van een lokale installateur 3 opties aangeboden:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik neig naar de Mitsubishi. Zijn dit normale prijzen hiervoor? En is de airco voor de werkkamer niet erg overgedimensioneerd? De kamer is 30m3 terwijl de SRK/SRC 35ZS geschikt is voor ruimtes tot 125m3