Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gaming PC 1440p tot 2000 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

• ancientgamer
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 09-01 05:06
Beste dames en heren,

Na meer dan 10 jaar geen gaming pc te hebben ( je weet wel leven en zijn prioriteiten :) ),
is de dag eindelijk gekomen om er terug 1 in huis te halen.

Ik wens jullie allemaal te bedanken voor de enorme hoeveelheid aan informatie die op dit subforum te vinden is !!!
Dankzij de inzet van alle gebruikers die gratis en voor niets iedereen helpt bij het bouwen van hun pc, heb ik zelf mijn pc kunnen samenstellen.

Het zal tevens mijn eerste keer zijn dat ik zelf een pc bouw, ik kijk er al naar uit !
Zodra de verscheidene componenten zijn toegekomen en ik erin geslaagd ben de pc te laten werken (crossing fingers), zal ik een foto plaatsen indien jullie dit wensen ^^.

Wat was het doel? een 1440p gaming pc, die mij de komende jaren geen problemen zal bezorgen voor toekomstige games. budget was max 2K.

dit is de setup:
+ GIGABYTE Radeon RX 7800 XT GAMING OC 16G grafische kaart

+ Corsair 4000D AIRFLOW Tempered Glass midi tower behuizing

+ DeepCool RF 120M case fan

+ Corsair 32 GB DDR5-5600 Kit werkgeheugen

+ DeepCool AK620 Zero Dark cpu-koeler

+ MSI MPG A850G PCIE5, 850 Watt voeding

+ Lexar NM620, 2 TB SSD

+ AMD Ryzen 7 7800X3D, 4,2 GHz (5,0 GHz Turbo Boost) socket AM5 processor

+ MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI socket AM5 moederbord

+ Microsoft Windows 11 Home

= 1957,20 EURO

Mvg,
Ancientgamer

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31

br00ky

Moderator Harde Waren
Titelfix naar iets inhoudelijks.

Om onduidelijke redenen heb je
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies.

Vul dit dus nog even aan, anders moet ik helaas je topic sluiten.

• ancientgamer
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 09-01 05:06
br00ky schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:47:
Titelfix naar iets inhoudelijks.

Om onduidelijke redenen heb je
[...]
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies.

Vul dit dus nog even aan, anders moet ik helaas je topic sluiten.
Ik wou gewoon de mensen bedanken op dit forum voor hun inzet en tot welk resultaat ik was gekomen.
Tegelijkertijd dat andere mensen ook inspiratie voor hun build zouden kunnen halen uit deze build.

Als dat tegen de regels is van dit subforum, geen probleem, dan zal ik het topic zelf sluiten ^^.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31

br00ky

Moderator Harde Waren
Dus je hebt alles al gekocht? Dan heeft een topic niet zoveel zin hè ;). Het resultaat kan je kwijt in Het Show je Build! Topic. Een los topic is niet nodig.

Dit topic is gesloten.