Beste dames en heren,
Na meer dan 10 jaar geen gaming pc te hebben ( je weet wel leven en zijn prioriteiten
),
is de dag eindelijk gekomen om er terug 1 in huis te halen.
Ik wens jullie allemaal te bedanken voor de enorme hoeveelheid aan informatie die op dit subforum te vinden is !!!
Dankzij de inzet van alle gebruikers die gratis en voor niets iedereen helpt bij het bouwen van hun pc, heb ik zelf mijn pc kunnen samenstellen.
Het zal tevens mijn eerste keer zijn dat ik zelf een pc bouw, ik kijk er al naar uit !
Zodra de verscheidene componenten zijn toegekomen en ik erin geslaagd ben de pc te laten werken (crossing fingers), zal ik een foto plaatsen indien jullie dit wensen ^^.
Wat was het doel? een 1440p gaming pc, die mij de komende jaren geen problemen zal bezorgen voor toekomstige games. budget was max 2K.
dit is de setup:
+ GIGABYTE Radeon RX 7800 XT GAMING OC 16G grafische kaart
+ Corsair 4000D AIRFLOW Tempered Glass midi tower behuizing
+ DeepCool RF 120M case fan
+ Corsair 32 GB DDR5-5600 Kit werkgeheugen
+ DeepCool AK620 Zero Dark cpu-koeler
+ MSI MPG A850G PCIE5, 850 Watt voeding
+ Lexar NM620, 2 TB SSD
+ AMD Ryzen 7 7800X3D, 4,2 GHz (5,0 GHz Turbo Boost) socket AM5 processor
+ MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI socket AM5 moederbord
+ Microsoft Windows 11 Home
= 1957,20 EURO
Mvg,
Ancientgamer
Na meer dan 10 jaar geen gaming pc te hebben ( je weet wel leven en zijn prioriteiten
is de dag eindelijk gekomen om er terug 1 in huis te halen.
Ik wens jullie allemaal te bedanken voor de enorme hoeveelheid aan informatie die op dit subforum te vinden is !!!
Dankzij de inzet van alle gebruikers die gratis en voor niets iedereen helpt bij het bouwen van hun pc, heb ik zelf mijn pc kunnen samenstellen.
Het zal tevens mijn eerste keer zijn dat ik zelf een pc bouw, ik kijk er al naar uit !
Zodra de verscheidene componenten zijn toegekomen en ik erin geslaagd ben de pc te laten werken (crossing fingers), zal ik een foto plaatsen indien jullie dit wensen ^^.
Wat was het doel? een 1440p gaming pc, die mij de komende jaren geen problemen zal bezorgen voor toekomstige games. budget was max 2K.
dit is de setup:
+ GIGABYTE Radeon RX 7800 XT GAMING OC 16G grafische kaart
+ Corsair 4000D AIRFLOW Tempered Glass midi tower behuizing
+ DeepCool RF 120M case fan
+ Corsair 32 GB DDR5-5600 Kit werkgeheugen
+ DeepCool AK620 Zero Dark cpu-koeler
+ MSI MPG A850G PCIE5, 850 Watt voeding
+ Lexar NM620, 2 TB SSD
+ AMD Ryzen 7 7800X3D, 4,2 GHz (5,0 GHz Turbo Boost) socket AM5 processor
+ MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI socket AM5 moederbord
+ Microsoft Windows 11 Home
= 1957,20 EURO