Tesla denkt dat ik een Duitser ben

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmstra
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 29-12-2024
Gisteren de Tesla app geïnstalleerd omdat ik graag met een niet-Tesla bij de Tesla laadpaal wil laden.
Nou moet ik voor ik kan laden mijn 'Factuurprofiel bijwerken'. Als ik op deze knop klik kan ik NAW gegevens invullen, zakelijk/persoonlijk kiezen.

Echter, bij de dropdown Land is is 'Duitsland' ingevuld. Misschien is dat automatisch gegaan omdat ik me op het moment van installeren op of bij de DE grens bevond? Hoe het ook komt, ik kan de waarde niet veranderen omdat die dropdown gedisabled is.
Bij Contactgegevens al mijn NL adres ingevuld, maar dat helpt helaas niet.

Ook even ingelogd in de web interface op tesla.com maar daar kan ik ook niets veranderen.

Wie heeft een idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
harmstra schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:21:
Gisteren de Tesla app geïnstalleerd omdat ik graag met een niet-Tesla bij de Tesla laadpaal wil laden.
Nou moet ik voor ik kan laden mijn 'Factuurprofiel bijwerken'. Als ik op deze knop klik kan ik NAW gegevens invullen, zakelijk/persoonlijk kiezen.

Echter, bij de dropdown Land is is 'Duitsland' ingevuld. Misschien is dat automatisch gegaan omdat ik me op het moment van installeren op of bij de DE grens bevond? Hoe het ook komt, ik kan de waarde niet veranderen omdat die dropdown gedisabled is.
Bij Contactgegevens al mijn NL adres ingevuld, maar dat helpt helaas niet.

Ook even ingelogd in de web interface op tesla.com maar daar kan ik ook niets veranderen.

Wie heeft een idee?
Even alle gegevens wissen in de App of opnieuw installeren? Geen VPN aanstaan toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

App + alle info + account verwijderen en opnieuw installeren als je wel in NL bent?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmstra
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 29-12-2024
App verwijderen helpt niet want het account is opgeslagen op de servers van Tesla.
Account verwijderen, daar is wel een knopje voor maar die doet het niet.
Gaat lekker ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-09 00:05

MLLL

Palm Treo 650

Dan wordt het tijd om naar Duitsland te emigreren , ben je in ieder geval van het probleem af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

harmstra schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:59:
App verwijderen helpt niet want het account is opgeslagen op de servers van Tesla.
Account verwijderen, daar is wel een knopje voor maar die doet het niet.
Gaat lekker ....
maak je een nieuw account aan met een ander mailadres?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1