Is er apparatuur te koop wat het volgende kan?
Slimme stekker of apparaat wat in een modulaire kast past.welke de dynamische stroomprijs ophaalt van het internet.
kan in of uitschakelen op zelf ingestelde waardes van een stroomprijs?
Voorzien van een app
Het liefste ook nog voorzien van een relais contact welke potentiaal vrij is.
Tevens graag een 2 output die kan schakelen bij een te hoge stroomprijs.
Voorzien van een rj45 ethernet aansluiting voor de stabiliteit inplaats van ingebouwde WiFi.
Dit zou ik graag willen gebruiken om domme apparatuur te kunnen inschakelen wanneer de prijzen voor ons goed genoeg zijn.
Denk bij bijvoorbeeld aan een boiler of warmtepomp met buffervat welke op goedkopere moment naar een hogere temperatuur mag gaan.
Ik kan namelijk geen kant en klare (betaalbare) oplossingen vinden hiervoor.
Slimme stekker of apparaat wat in een modulaire kast past.welke de dynamische stroomprijs ophaalt van het internet.
kan in of uitschakelen op zelf ingestelde waardes van een stroomprijs?
Voorzien van een app
Het liefste ook nog voorzien van een relais contact welke potentiaal vrij is.
Tevens graag een 2 output die kan schakelen bij een te hoge stroomprijs.
Voorzien van een rj45 ethernet aansluiting voor de stabiliteit inplaats van ingebouwde WiFi.
Dit zou ik graag willen gebruiken om domme apparatuur te kunnen inschakelen wanneer de prijzen voor ons goed genoeg zijn.
Denk bij bijvoorbeeld aan een boiler of warmtepomp met buffervat welke op goedkopere moment naar een hogere temperatuur mag gaan.
Ik kan namelijk geen kant en klare (betaalbare) oplossingen vinden hiervoor.
[ Voor 14% gewijzigd door zonnepaneelxl op 08-10-2023 17:13 ]
5740wp 30gr Noord | 4815wp 35gr Oost | 2140wp 10gr Oost | 4800wp 30gr Zuid | 3645wp 8gr Zuid | 5760wp 35gr West | 1215wp 5gr Zuid | Totaal 28115WP