I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ja inderdaad, laten we gewoon Nederlandse woorden blijven gebruiken, en dat is dit niet.
Functieomschrijving of competentieprofiel kan eventueel ook nog, als alternatief.
Functieomschrijving of competentieprofiel kan eventueel ook nog, als alternatief.
Virussen? Scan ze hier!
Grappig dat jullie beiden 'Frontpage ProMods' zijn, die pleiten om alsjeblieft gewoon Nederlandse woorden te gebruiken
The devil is in the details.
Wat heeft dat ermee te maken? En alsof ik die titel zelf bedacht heb?Hahn schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:09:
Grappig dat jullie beiden 'Frontpage ProMods' zijn, die pleiten om alsjeblieft gewoon Nederlandse woorden te gebruiken
Virussen? Scan ze hier!
Ik maakte vooral een lolletjewildhagen schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:15:
[...]
Wat heeft dat ermee te maken? En alsof ik die titel zelf bedacht heb?
Maar gezien je er serieus op in gaat: ik snap dat je je titel niet zelf bedacht hebt, maar heb je ooit voorgesteld dat je titel Nederlandser zou kunnen, onder het mom van 'laten we vooral Nederlandse woorden gebruiken'?
The devil is in the details.
Mag van mij ook 'Voorpagina ProMod' zijnHahn schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:09:
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Jobomschrijving is een belgische term volgens mij.
Ik denk dat het eerder Vlaams dan Belgisch is eerlijk gezegd. Het is iig geen Nederlands woord, en zou dus niet gebruikt moeten worden in een artikel zolang er betere alternatieven zijn. Gelukkig inmiddels dus aangepast.Scheurbuik schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:29:
Virussen? Scan ze hier!
Onder de afbeelding staat nog 'Jomomschrijving'
Oei.wildhagen schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:15:
[...]
Wat heeft dat ermee te maken? En alsof ik die titel zelf bedacht heb?
Belgisch is geen taalScheurbuik schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:29:
Het gaat nu offtopic, en aangezien de TS het antwoord heeft gekregen doe ik dit topic op slot.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.