Ik heb in mijn nieuwe laptop een 512Gb WD SN810 SDCQNRY-512G-1001 SSD zitten, maar heb uit mijn oude nog de Toshiba XG6 KXG6AZNV1T02 van 1Tb liggen. Ik wou eigenlijk de laatste weer gaan gebruiken, maar vroeg me toch af of ik het verschil tussen die twee ga merken. Ik zie bij Notebookcheck namelijk dat de Toshiba een performance rating van 31,3 punten heeft en de WD een performance rating van 41,9.
Is het qua snelheid de moeite waard om de WD er in te laten zitten, aangezien ik de ruimte momenteel niet echt nodig heb? Of maakt het zo weinig uit dat ik net zo goed nu alvast de Toshiba kan plaatsen, zodat ik later niet van alles over hoef te zetten als ik toch die 1Tb nodig heb?
Is het qua snelheid de moeite waard om de WD er in te laten zitten, aangezien ik de ruimte momenteel niet echt nodig heb? Of maakt het zo weinig uit dat ik net zo goed nu alvast de Toshiba kan plaatsen, zodat ik later niet van alles over hoef te zetten als ik toch die 1Tb nodig heb?
3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.