Een goedemorgen allemaal
Toen wij in dit huis trokken was er geen mv aanwezig in de badkamer en zag je na 5min douchen niets meer..
Tijdens het verhuizen even vlug een douche ventilator geïnstalleerd ( rond 150 geboord in de vloer) en deze aan gesloten op het oude gat van de droger afvoer (110mm)
Hierdoor hoefde ik geen nieuw gat te boren door de gevel
Nu is het nog steeds niet helemaal naar mijn wens kwa vochtigheid
En zit te denken om de ventilator te verplaatsen
Zie foto
Ik zit nu recht onder het gat in de gevel en met optie 2 komen er 2 90gr bochten bij.. wat evt ook niet wenselijk is met condens water
Gevel doorvoer 110mm
125mm 90gr
160cm doorvoer-ventilator 185m3
160cm douchekop-ventilator
Badkamer 2,5m-2-5m
Verlaagd plafond 20cm ruimte
2cm ruimte onder de douchedeur
In mijn ogen zijn de opties
Locatie laten zitten
Ruck buisventilator 125mm (275m3)installeren die iets geknepen word door de 110uitblaas
Ventilator verplaatsen maar 2 extra bochten (weerstand/afstand/condenswater):strip_exif()/f/image/FEg3aQ9JjlCAHlg9Lh6nRntx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f24uF5So9Ou0n2OuHYFGtySl.jpg?f=fotoalbum_large)
Toen wij in dit huis trokken was er geen mv aanwezig in de badkamer en zag je na 5min douchen niets meer..
Tijdens het verhuizen even vlug een douche ventilator geïnstalleerd ( rond 150 geboord in de vloer) en deze aan gesloten op het oude gat van de droger afvoer (110mm)
Hierdoor hoefde ik geen nieuw gat te boren door de gevel
Nu is het nog steeds niet helemaal naar mijn wens kwa vochtigheid
En zit te denken om de ventilator te verplaatsen
Zie foto
Ik zit nu recht onder het gat in de gevel en met optie 2 komen er 2 90gr bochten bij.. wat evt ook niet wenselijk is met condens water
Gevel doorvoer 110mm
125mm 90gr
160cm doorvoer-ventilator 185m3
160cm douchekop-ventilator
Badkamer 2,5m-2-5m
Verlaagd plafond 20cm ruimte
2cm ruimte onder de douchedeur
In mijn ogen zijn de opties
Locatie laten zitten
Ruck buisventilator 125mm (275m3)installeren die iets geknepen word door de 110uitblaas
Ventilator verplaatsen maar 2 extra bochten (weerstand/afstand/condenswater)
:strip_exif()/f/image/FEg3aQ9JjlCAHlg9Lh6nRntx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f24uF5So9Ou0n2OuHYFGtySl.jpg?f=fotoalbum_large)