Uitgesloten winkels in prijsweergave Wenslijst

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 18:11
Mijn vraag
Ik heb een vraag betreffende de optie filteren van winkels in pricewatch. Tussen de nieuws items kwam ik een bericht tegen uit 2022 dat filteren van winkels vanuit je wenslijst door het klikken op 'verfijn resultaten' mogelijk maakt. Deze optie heb ik gevonden.

Wat helaas niet lijkt te gebeuren is dat de laagste prijs van de items in mijn wenslijst de laagste prijzen inclusief filter van winkels. In het overzicht van mijn wenslijst staan de laagste prijzen zonder rekeninghoudend met de ingestelde filters.

Doe ik iets verkeerd, is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.plan: Shopfilter actief in het prijsoverzicht - Development-iteratie #215

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Tweak86 Ik lees nergens dat de wenslijst ook de gefilterde prijzen zou moeten laten zien? Het enige bericht wat ik kon vinden over wenslijsten en het uitsluiten van shops is dit: .plan: Shops uitsluiten in prijsalerts - Development-iteratie #225/226, maar daar gaat het juist over de prijsalerts en niet over het uitsluiten van die winkels in de wenslijst. Voor zover ik weet, kan dat ook nog niet. Mocht je iets anders hebben gezien, laat het zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 18:11
Dit nieuwsitem wilde ik inderdaad bijsluiten bij mn vraag. Daar staat beschreven dat je winkels kunt uitsluiten. Als je een item in je wenslijst aanklikt zie je netjes een prijslijst met de gefilterde prijzen. Het is erg jammer dat de laagste prijs van de gefilterde lijst niet wordt gehanteerd in het overzicht van de wenslijst. Een totaalprijs van een gefilterde wenslijst is namelijk best handig om meteen te zien hoeveel het gaat kosten. Zijn er meer mensen die dit handig zouden vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Tweak86 Dan verplaats ik dit topic naar Mooie Features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik ga intern even bespreken hoe complex het zou zijn om de Wenslijsten ook rekening te laten houden met uitgesloten winkels. Kom er binnenkort op terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik was hier nog een antwoord verschuldigd :) Bij het implementeren van het shopfilter is destijds de keuze gemaakt om de scope te beperken tot de productlisting, pricelisting en prijsalerts. Dat zijn namelijk de plekken waar je het shopfilter ook daadwerkelijk kan beheren. In Wenslijsten is het niet mogelijk het shopfilter te beheren, dus daar zouden we UX-wise dan iets op moeten gaan verzinnen. Dit onderdeel heeft echter nu niet onze focus en staat bovendien bol van techdebt. Dus daar gaan we nu niks aan doen helaas.

Mochten we in de toekomst de Wenslijsten onder handen nemen, dan zullen we ook kijken naar deze wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiTweaker
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Maar dan is de wenslijst gedegradeerd tot een lijst van items, een soort administratie dus.

Want de daar aangegeven 'Nu' prijzen zijn nutteloos, als je een aangepaste winkelkeuze hebt. Want je kan vanaf de Wenslijst niet zien bij welke winkel die minimum prijs is, terwijl die aangegeven prijs wel van een winkel kan zijn die je hebt uitgesloten !
Dus moet je altijd naar de betreffende webpagina van dat artikel, wil je de juiste/actuele laagste ( 'Nu' ) prijs zien, want dáár word een aangepaste winkelkeuze wel toegepast.

Ik wil b.v. geen prijzen zien van Amazon, maar die website is bijna altijd wel ( ergens ) het goedkoopste en dus wordt die prijs wel weergegeven op mijn Wenslijst, waardoor die lijst eigenlijk nutteloos is geworden.

Dat men dit ooit zo heeft bedacht, betekend natuurlijk niet dat dit 'eeuwig' zo zou moeten blijven.
Bedrijven zoals Amazon, maken de markt ( en andere bedrijven ) kapot en zodra Amazon de 'hele' markt in handen heeft, gaan we daar de prijs voor betalen.

Ps. mijn vraag m.b.t. de Wenslijst.

[ Voor 55% gewijzigd door PsiTweaker op 11-11-2024 16:18 ]

Pagina: 1