Ik gebruik al een tijdje Outlook om een MacbookPro. Tot voor kort had ik daar voor mijn werk twee exchange accounts in, en nog een exchange account voor mijn privé email. Dat werkte eigenlijk heel goed met nagenoeg geen sync problemen tussen MacOS en iOS. Alle Calendars waren in een overzicht te bekijken.
Sinds kort heb ik echter mijn privé exchange afgesloten en de email bij iCloud ondergebracht met een custom domain. Voor privé gebruik ik nu dus de Calendar van Apple. Daar heb ik problemen mee. Ik krijg die met geen mogelijkheid gesync'ed met Outlook (classic view). Het enige wat me lukt is de Calendar publiekelijk te delen en dan eenmaal te importeren in Outlook. Updaten doet ie daarna niet meer.
Heeft iemand hier zijn Apple Calendar in Outlook MacOS wel werkend gekregen?
Sinds kort heb ik echter mijn privé exchange afgesloten en de email bij iCloud ondergebracht met een custom domain. Voor privé gebruik ik nu dus de Calendar van Apple. Daar heb ik problemen mee. Ik krijg die met geen mogelijkheid gesync'ed met Outlook (classic view). Het enige wat me lukt is de Calendar publiekelijk te delen en dan eenmaal te importeren in Outlook. Updaten doet ie daarna niet meer.
Heeft iemand hier zijn Apple Calendar in Outlook MacOS wel werkend gekregen?