Titel wenslijst (mist) in titelbalk browser

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Wanneer je een wenslijst wijzigt, staat er in de titelbalk van de browser "Username - Profiel - Wenslijst wijzigen - Tweakers".

Wat ik mis is de titel van de wenslijst, dan zou ik vanuit de history de directe link terug kunnen vinden zodat ik niet eerst naar (in mijn geval) inventaris: Nasje hoef.

Daarnaast is er consistentie, gezien je bij alle andere pagina's (topics/nieuwsberichten/DM's/etc) wel in de titelbalk kan zien waar je bent.

Geen idee of dit by design of een bugje is, maar hierbij een verzoek daar wat aan te doen :)

edit: En hoe komt de url parser aan "Nasje" bij parsen link naar mijn wenslijst pagina? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 07-10-2023 10:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
De titel is nu toegevoegd.

Dat "nasje" leest ie uit op het moment dat je een link plaatst in een post. De url parser heeft dezelfde rechten als jij, en kan daarom de naam van al jouw wenslijsten zien; of ze nu privé zijn of niet.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Dank d:)b
DaFeliX schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:30:
Dat "nasje" leest ie uit op het moment dat je een link plaatst in een post. De url parser heeft dezelfde rechten als jij, en kan daarom de naam van al jouw wenslijsten zien; of ze nu privé zijn of niet.
Maar dan blijft mijn vraag, waar komt "nasje" vandaan als ik een link naar mijn wenslijst overzicht post? Ik heb niets met die naam, volgens mij ook nooit gehad.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Raven schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 17:24:

[...]

Maar dan blijft mijn vraag, waar komt "nasje" vandaan als ik een link naar mijn wenslijst overzicht post? Ik heb niets met die naam, volgens mij ook nooit gehad.
ah, ik was in de veronderstelling dat je een link postte naar een prive wenslijst.

In dat geval denk ik dat je een andere bug hebt gevonden, ik ga dit 'ns onderzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
DaFeliX schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:04:
In dat geval denk ik dat je een andere bug hebt gevonden, ik ga dit 'ns onderzoeken
Het is in ieder geval geen oude username, ik heb voor deze één andere gehad en die leek totaal niet op nasje :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
DaFeliX schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:04:
Iets kunnen vinden? :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Ja, maar vergeten hier terug te koppelen. Excuus.

De URL parser had een bugje, waardoor links met een onbekende wenslijst ID verkeerd werden geresolved. Neem de volgende URL wenslijst:

https://tweakers.net/gallery/123/wenslijst/?wish_id=456

Wanneer wenslijst 456 niet wordt gevonden, faalt de URL parser. Echter, in plaats dat ie stopt en de orginele URL laat zien; gaat ie verder op zoek naar een ID en pakt ie 123 en probeert daar de wenslijst van op te vragen (terwijl dat geen wenslijst ID is, maar een user ID). Daardoor haalde ie dan een hele verkeerde wenslijst op.

Dat probleem is ondertussen ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
@DaFeliX Dus de naam "Nasje" kwam van iemand anders zijn/haar/hen profiel? :S

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Raven schreef op maandag 11 december 2023 @ 17:21:
@DaFeliX Dus de naam "Nasje" kwam van iemand anders zijn/haar/hen profiel? :S
Nee, sorry, dan heb ik het niet juist uitgelegd. Het user ID werd gebruikt als ID van een andere wenslijst. Dus die "123" in mijn voorbeeld is een user ID, maar werd door onze URL parser gezien als het ID van een wenslijst; maar die wenslijst zal waarschijnlijk van iemand anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
@DaFeliX "maar die wenslijst zal waarschijnlijk van iemand anders zijn.", dat bedoelde ik ook :P , niet iemand anders zijn/haar/hen username maar wenslijst van iemand anders.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX

DaFeliX

Tnet Devver
Raven schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 09:08:
@DaFeliX "maar die wenslijst zal waarschijnlijk van iemand anders zijn.", dat bedoelde ik ook :P , niet iemand anders zijn/haar/hen username maar wenslijst van iemand anders.
Oja, dan begreep ik het gewoon verkeerd :P

Dus inderdaad, andermans wenslijstnaam dus

Pagina: 1