Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar 2x 16 GB RAM (minimaal 5200 of 5600Mhz) werkgeheugen om het totale werkgeheugen van mijn Lenovo Legion 5 Slim uit te breiden. De laptop ondersteund tot max. 32GB (SO-DIMM).
Voor mijn werk draai ik vaak een devcontainer in docker desktop waar 4GB werkgeheugen voor is gereserveerd tijdens gebruik. Dus om andere zware programma’s er naast te draaien wil ik graag upgraden.
Daarnaast wil ik de laptop gebruiken om af en toe een spel uit te proberen zoals Forza Motorsport en andere Game Pass spellen.
Ik ben een leek op het gebied van hardware en componenten dus ik zou echt niet weten welke item precies in de laptop past.
Het gaat om de volgende laptop:
uitvoering: Lenovo Legion Slim 5 16APH8 (82Y9008NMH)
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 100€, mag ook iets meer kosten indien nodig.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb hier te weinig kennis over dus ik sta open voor verschillende merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de laptop voornamelijk zakelijk en soms privé (administratie/ gaming).
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar 2x 16 GB RAM (minimaal 5200 of 5600Mhz) werkgeheugen om het totale werkgeheugen van mijn Lenovo Legion 5 Slim uit te breiden. De laptop ondersteund tot max. 32GB (SO-DIMM).
Voor mijn werk draai ik vaak een devcontainer in docker desktop waar 4GB werkgeheugen voor is gereserveerd tijdens gebruik. Dus om andere zware programma’s er naast te draaien wil ik graag upgraden.
Daarnaast wil ik de laptop gebruiken om af en toe een spel uit te proberen zoals Forza Motorsport en andere Game Pass spellen.
Ik ben een leek op het gebied van hardware en componenten dus ik zou echt niet weten welke item precies in de laptop past.
Het gaat om de volgende laptop:
uitvoering: Lenovo Legion Slim 5 16APH8 (82Y9008NMH)
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 100€, mag ook iets meer kosten indien nodig.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb hier te weinig kennis over dus ik sta open voor verschillende merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de laptop voornamelijk zakelijk en soms privé (administratie/ gaming).
Alvast bedankt!