[pw]Winkelwaarborgen klikbaar/alt-tag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:27
Ik zie bij sommige webshop review pagina's logo's van webshopkeurmerken. Bij sommigen staat de naam van het keurmerk in het logo (met darkmode niet heel goed leesbaar), bij andere alleen een icoon (of twee). Is het een idee om de logo's klikbaar te maken en ze te laten verwijzen naar de homepage van het keurmerk? Voor mij zou dat verhelderend zijn want ik weet bijvoorbeeld niet wat het verschil is tussen de twee logo's bij bol.com.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Goed opgemerkt! We hebben voor de introductie van dark mode het minimale gedaan om de iconen in elk geval leesbaar te maken, want de oude versies waren nog erger dan wat je nu ziet :P In de oude versies zat echter soms ook tekstuele toelichting, dus dat je nu op geen enkele manier het verschil kan zien tussen Thuiswinkel Waarborg en Thuiswinkel Zakelijk in jouw voorbeeld, is inderdaad niet erg handig.

Tegelijkertijd zitten we met de vraag hoe relevant deze waarborgen anno 2023 nog zijn, maar dat vraagt wat meer onderzoek. Ik ga even kijken hoe dat zich verhoudt tot een quick fix van wat we nu hebben :)