Hoi!
Voor mijn zoon van bijna 11 zoek ik een nieuwe tablet. Hij heeft nu de Samsung Galaxy A uit 2018. Deze vertoont inmiddels wat kuren en hapert.
Wat is je budget?
Budget is rond de 200-300 euro (redelijke range, maar als iets echt veel beter is voor paar tientjes is dat ok).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix/youtube en vooral games zoals Roblox, Brawlstars, Among Us, Pokemon Unite etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy A8, of S6 lite, of Lenovo M10 / P11, of Xiaomi Pad 6 - geen idee
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb geen verstand van tablets en de best buy guide is al even uit.
Bij voorkeur heeft de tablet ook een jack aansluiting (dochter heeft er een zonder en is steeds gedoe met een lege koptelefoon..). Internet (4/5G) is niet nodig.
Alle tips zijn welkom.
Voor mijn zoon van bijna 11 zoek ik een nieuwe tablet. Hij heeft nu de Samsung Galaxy A uit 2018. Deze vertoont inmiddels wat kuren en hapert.
Wat is je budget?
Budget is rond de 200-300 euro (redelijke range, maar als iets echt veel beter is voor paar tientjes is dat ok).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix/youtube en vooral games zoals Roblox, Brawlstars, Among Us, Pokemon Unite etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy A8, of S6 lite, of Lenovo M10 / P11, of Xiaomi Pad 6 - geen idee
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb geen verstand van tablets en de best buy guide is al even uit.
Bij voorkeur heeft de tablet ook een jack aansluiting (dochter heeft er een zonder en is steeds gedoe met een lege koptelefoon..). Internet (4/5G) is niet nodig.
Alle tips zijn welkom.