Zyxel T50 usb verbinden met telefoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daoka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-07 00:13
Mijn vraag
Ik weet niet of ik hier op de juiste plek zit aangezien dit gaat om een modem en telefoon tegelijkertijd. Mijn laptop is sinds kort kapot. Nu heb ik een bestand nodig van een usb stick. Dus ik dacht laat ik die even aan de modem (Zyxel T50) koppelen. Ik daarna via mijn telefoon inloggen op de modem en usb delen aangezet. De modem ziet dus de stick ieder geval. Maar heb ik een probleem. Volgens verschillende sites moet het adres smb://192.168.1.1 of \\192.168.1.1 of ftp://192.168.1.1 zijn. Welke het is weet ik nog niet want ik krijg het via mijn telefoon nog niet aan het werk. Ik denk dat het grote probleem is dat de adres balk van de browsers die ik geprobeerd heb ook als zoekbalk werkt en dus verwijst naar de zoekmachine. En andere browsers "slim" proberen te zijn om de ingevulde adres automatisch om te zetten naar http:// waardoor het ook niet werkt. Ook een bookmark aanmaken (om de adresbalk zoeken proberen te omzeilen) werkt niet.

Dus mijn vragen zijn: Welke adres zou moeten werken op de Zyxel T50 (zodat ik weet dat ik de juiste hebt) en heeft iemand een idee hoe ik de zoek optie van de adresbalk uit kan zetten of op een andere manier daar kan komen?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Zyxel T50, Geprobeerd op Samsung galaxy A5 2017 en A53, verschillende browsers geprobeerd zoals Samsung browser, Chrome, Firefox, Vivaldi, Browser

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb op verschillende sites gezocht naar adresbalk zoeken uitzetten, browsen naar aparte links, ect. Verschillende browsers geprobeerd en op 2 verschillende telefoons

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZatarraNL
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:36
Als het ftp of smb is, dan heb je daar andere apps voor nodig. Zoek maar even in de store naar apps waar je dat soort verbindingen mee kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:18
Voor SMB kan je File Explorer gebruiken, weet alleen niet of die ook op Android draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 14:17
Total Commander heb je nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daoka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-07 00:13
Bedankt voor de reacties. Ik zal het eens proberen als ik straks weer thuis ben.

Edit: Met Total commander kon ik inderdaad verbinden met de stick. Heel erg bdankt (y)

[ Voor 36% gewijzigd door Daoka op 06-10-2023 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 14:17
Mooi dat het gelukt is (y)
Pagina: 1