KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Vraag
Alle reacties
Eerste gedachte; retourneren als dat kan (moet het wel een nieuw product zijn)
Tweede gedachte; lijmpistool en de brommende (resonerende) componenten vastlijmen.
Tweede gedachte; lijmpistool en de brommende (resonerende) componenten vastlijmen.
[ Voor 4% gewijzigd door Lejavh op 05-10-2023 23:00 ]
Ja ik heb twee bestaande en twee nieuwe en dacht dit fix ik wel even. Terugsturen van die twee nieuwe kan, net als de nieuwe dimmers.Lejavh schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:59:
Eerste gedachte; retourneren als dat kan (moet het wel een nieuw product zijn)
Op de bestaande / oudere lampen kan ik dat zeker proberen. Is dat kwestie van de led driver openen en de spoelen daar waar mogelijk vastlijmen? Kan ik sowieso proberen.Tweede gedachte; lijmpistool en de brommende (resonerende) componenten vastlijmen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Een andere "constant current" 350mA driver zoeken die ook dimbaar is?
Het is overigens het beste om een driver te nemen die kan dimmen. Dus niet een losse driver en dimmer.
Maar dat is meestal iets onhandiger qua installatie, je hebt dan bijvoorbeeld een 0-10V signaal vanaf een wandschakelaar naar de dimmer toe.
Het is overigens het beste om een driver te nemen die kan dimmen. Dus niet een losse driver en dimmer.
Maar dat is meestal iets onhandiger qua installatie, je hebt dan bijvoorbeeld een 0-10V signaal vanaf een wandschakelaar naar de dimmer toe.
:strip_exif()/f/image/m47EgSBsnj6xrQVNWLllGwF3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PNfy2h1yWxoRAlQkuyi5eDMX.jpg?f=fotoalbum_large)
De oorzaak lijkt dat zwarte dingetje/blokje te zijn, of in ieder geval van die kant van de print te komen. De rest is tevens al behoorlijk ingepakt.
Edit: kansloos dit. Ga het terug sturen en vervangen. Thanks voor de reacties.
[ Voor 4% gewijzigd door NiGeLaToR op 06-10-2023 07:28 ]