Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loike
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22-10-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
opvolger voor mijn OnePlus 7T pro, die ongeveer 4 jaar mee gaat.

Wat is je budget?
rond de 500€, bij uitmuntende camera mag het nog iets meer zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Midrange telefoon met beste camera, voornamelijk voor fotografie van kinderen. Wat spelletjes en social media worden ook gebruikt. Niet al teveel 'rommel' apps en een goede batterij.?

Wat heb je zelf al gevonden?
ik denk sowieso een Android toestel. Opties zijn Samsung a54, wachten op de s23 FE, bij uitschieter een Google pixel 7 of toch blijven bij de OnePlus...? Van alles nog mogelijk dus

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 13:02
Misschien goed om je budget een beetje weer te geven. Je noemt toestellen tussen de 400 en 700 Euro. Dus waarvoor zou je 700 betalen, en waarvoor 400?
Overigens kun je naast OnePlus ook de Nothing Phone of een Oppo nog overwegen.

In de Pricewatch kun je de toestellen naast elkaar vergelijken:
https://tweakers.net/pricewatch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Xiaomi 13T of de 13t pro

[ Voor 6% gewijzigd door alki op 06-10-2023 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De S23 FE komt hier pas in 2024 en de Pixel 7 heeft een mindere batterijduur. De A54 (zal ook gelden voor de S23 FE) heeft dan weer veel 'rommel' apps.

Als je enkel een goede hoofdcamera zoekt is de OnePlus Nord 3 een goede optie. De ultragroothoek- en macrocamera's zijn wel duidelijk minder dan de concurrentie, maar als je die niet nodig hebt is het een zeer goed toestel met een goede batterijduur, weinig rommel apps, 4 jaar aan ondersteuning en zoals gezegd een goede hoofdcamera.