Vloerreinigers - wat is uw ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmDePr
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-01 23:06
Beste,

Ik ben op zoek naar jullie waardevolle meningen en ervaringen. Onlangs ben ik gaan nadenken over de aanschaf van een vloerreiniger die zowel stofzuigt als dweilt. Onze vloer bestaat voornamelijk uit tegels, maar ik wil ook zeker weten dat het apparaat futureproof is voor parket en laminaat, omdat we in de toekomst misschien van vloerbedekking wisselen.

Hebben jullie ervaring met dit soort vloerreinigers? Welke merken of modellen hebben jullie gebruikt en waren jullie tevreden met de prestaties? Zijn er specifieke functies waarvan jullie denken dat ze essentieel zijn voor het schoonmaken van verschillende soorten vloeren?

Jullie feedback en inzichten zijn van belangrijke waarde terwijl ik deze beslissing probeer te nemen. Ik waardeer jullie hulp en kijk uit naar jullie ervaringen en suggesties.

Dank jullie wel voor jullie tijd!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:12
Wij hebben een Dyson stofzuiger en een Bissel electrische dwijl. (exacte model ontgaat me even, en dus niet alles in één)
Oorspronkelijk laminaatvloer, nu PVC kliklaminaat, maar volgens mij zijn alle (semi) harde vloeren één op nat als het op dit soort apparaten aan komt.

We zijn er eigenlijk super content mee.

Enige dingetje we met beide apparaten wel eens tegenaan liepen is dat de accu leeg kan zijn voor je je hele woning (appartement, 75m2 in ons geval) schoon hebt.
Maar wij zijn soms ook wel een beetje te lang bezig op één stuk dus in tot hoeverre dat echt een issue is hangt ook wel van jezelf af.

Voor de Dyson heb ik dat opgelost met een adapter zodat ik er gewoon mijn Makita gereedschap accu's aan kan hangen en in feite ongehinderd door kan gaan.
In het geval van de Bissel draadloze dwijl heb ik dat dus niet en moeten we af en toe opladen en soms een (slaap) kamer later afmaken.
Vind ik niet irritant genoeg om er één met een kabel te kopen, maar het kan een overweging zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Polderviking op 05-10-2023 18:08 ]