Laptop voor Prezi en Powerpoint

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhansje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-08 16:31
Wat ga je met je laptop doen?
Ik treed regelmatig op als spreker en dagvoorzitter. Als er professionele audiovisuele expertise is ingehuurd is dat nooit zo'n probleem; een USB-stick is dan voldoende, pas als dat niet het geval is beginnen de problemen. Ik zoek een laptop, waarop ik Powerpoint, Prezi en films kan draaien zonder stotteren. USB-C en HDMI (2.0?) uitgang essentieel en wat usb uitgangen voor afstandsbediening en sticks. Uiteraard wifi en liefst ook RJ45 voor thuis. Andere functies boeien niet echt, want daar gebruik ik de desktop (barebone) voor

Wat is je budget?
Liefst minder dan 544 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Niet te zwaar dus, een fijne accuduur, ook bij filmpjes, schermgrootte niet belangrijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb echt geen idee. Zou een Chromebook hiervoor bruikbaar of ideaal zijn? Of moet je die juist niet hebben. Iets van een opslagschijf is wel handig, maar die hoeft niet heel groot te zijn.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Hoe groot mag de laptop zijn? Ik zou voor en refurbished exemplaar gaan.

v&a aangeboden: Dell Latitude 5400 i7 8665 16gb 256gb 14 inch FullHD IPS

v&a aangeboden: Dell Latitude 7400 met Intel Core i5-8365U, 256GB SSD, 16GB, ...

Valt allemaal prima binnen je budget en het heeft nog goede hardware en degelijke bouwkwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cta
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-05 19:20

cta

ik zag dat Prezi video wat zwaardere eisen heeft, i.e. 8GB aan RAM, dan Prezi Present en zou dan deze HP overwegen mits ook HDMI 1.4 voldoet.

Chromebooks zijn wat beperkter met hun ChromeOS maar zou het technisch wel moten werken via de Google Chrome browser wat ik hier (web) lees.

[ Voor 35% gewijzigd door cta op 14-10-2023 17:41 . Reden: extra info ]