Ik denk dat mijn vraag hier beter op zijn plaats is: nhimf in "Voeding advies en informatie topic - Deel 34"
Dus dit topic kan wel dicht...
Ik zoek een nieuwe goede PSU
Ik zoek een PSU waar ik wat langer dan 1 generatie mee kan doen. Deze PSU moet gewoon goed, zuinig en modern zijn zonder al te veel consessies. Ja dan wordt het duurder, maar hoef ik ook niet bij de eerstvolgende upgrade een nieuw te kopen. Ik heb nu een BeQuiet Dark Power Pro 11 550W en die trekt het helaas net aan niet, dus er moet meer vermogen in.
Zuinigheid, modulair en vooral goed en stabiel.
Wat is je budget?
Het mag wat kosten, want een goede PSU is gewoon te belangrijk om op te besparen. 250 euro als max is denk ik reëel
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben bijzonder tevreden over BeQuiet en zit te kijken naar de Dark Power 13 pro 850W
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidig systeem bestaat uit:
[list]
• AMD 5900X
• Aorus X570 Master
• 32GB RAM
• MSI RTX3080
• 2x NVMe
• 1x HDD
• 1x SSD
[/list]
Waar ik vooral tegenaan loop is dat ATX3.0 (Titanium) voedingen erg duur zijn en me afvraag of dit wel echt toekomstbestendig is. Ze zijn aan het morrelen aan de 12vhpwr stekker en mogelijk gaat die er sneller uit dan dat ie er in is gekomen.
Zie ik wat over het hoofd of is de voeding die ik op het oog heb gewoon te duur voor wat het doet?
Dus dit topic kan wel dicht...
Ik zoek een nieuwe goede PSU
Ik zoek een PSU waar ik wat langer dan 1 generatie mee kan doen. Deze PSU moet gewoon goed, zuinig en modern zijn zonder al te veel consessies. Ja dan wordt het duurder, maar hoef ik ook niet bij de eerstvolgende upgrade een nieuw te kopen. Ik heb nu een BeQuiet Dark Power Pro 11 550W en die trekt het helaas net aan niet, dus er moet meer vermogen in.
Zuinigheid, modulair en vooral goed en stabiel.
Wat is je budget?
Het mag wat kosten, want een goede PSU is gewoon te belangrijk om op te besparen. 250 euro als max is denk ik reëel
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben bijzonder tevreden over BeQuiet en zit te kijken naar de Dark Power 13 pro 850W
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidig systeem bestaat uit:
[list]
• AMD 5900X
• Aorus X570 Master
• 32GB RAM
• MSI RTX3080
• 2x NVMe
• 1x HDD
• 1x SSD
[/list]
Waar ik vooral tegenaan loop is dat ATX3.0 (Titanium) voedingen erg duur zijn en me afvraag of dit wel echt toekomstbestendig is. Ze zijn aan het morrelen aan de 12vhpwr stekker en mogelijk gaat die er sneller uit dan dat ie er in is gekomen.
Zie ik wat over het hoofd of is de voeding die ik op het oog heb gewoon te duur voor wat het doet?
[ Voor 9% gewijzigd door nhimf op 05-10-2023 13:04 ]
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders