Hoe zijn de ervaringen met de nieuwe outlook?
Ik zag de melding in outlook dat ik de nieuwe outlook kon uitproberen. Omdat ik wel benieuwd was heb ik mijn outlook overgezet naar "De nieuwe Outlook"
Eerste probleem, hij pakt je bestaande instellingen niet over, je mag accounts opnieuw instellen. Waarom? Zie hieronder.
Ze willen ook bij je data die bij een ander gehost wordt. Als je op "Meer informatie" klikt wordt j gelinkt naar deze info pagina: Info pagina
Let wel dit is de betaalde desktop versie!
Wat zijn jullie ervaringen met de Nieuwe Outlook?
Ik zag de melding in outlook dat ik de nieuwe outlook kon uitproberen. Omdat ik wel benieuwd was heb ik mijn outlook overgezet naar "De nieuwe Outlook"
Eerste probleem, hij pakt je bestaande instellingen niet over, je mag accounts opnieuw instellen. Waarom? Zie hieronder.

Ze willen ook bij je data die bij een ander gehost wordt. Als je op "Meer informatie" klikt wordt j gelinkt naar deze info pagina: Info pagina
Dat "kunt" kan je wel doorstrepen, want ik zie geen enkele mogelijkheid om dat af te wijzen. Ik wil die functies helemaal niet.Als u uw Microsoft 365-ervaring in Nieuwe Outlook voor Windows, Outlook.com, Outlook voor iOS, Outlook voor Android en nieuwe Outlook voor Mac wilt verbeteren, kunt u nu uw niet-Microsoft-accounts (inclusief hun e-mails, contactpersonen en gebeurtenissen) synchroniseren met de Microsoft Cloud. Dit is beschikbaar voor Gmail-, Yahoo-, iCloud- en IMAP-accounts in Outlook voor iOS, Outlook voor Android en nieuwe Outlook voor Mac. Ook beschikbaar voor Gmail- en Yahoo-accounts in Nieuwe Outlook voor Windows en beschikbaar voor Gmail-accounts in Outlook.com. Hierdoor kunt u profiteren van veel functies die voorheen alleen beschikbaar waren voor personen met Microsoft 365 of Microsoft Exchange Online e-mailaccounts.
Let wel dit is de betaalde desktop versie!
Wat zijn jullie ervaringen met de Nieuwe Outlook?
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.