Ik zoek een?
Nieuwe televisie, de huidige televisie is inmiddels 10+ jaar oud en dus wordt het eens tijd voor een (flinke) upgrade!
De tv hoeft van mij niet het grootste van het grootste te zijn. De woonkamer is 5,5 meter breed. Aan de ene kant staat de tv op een dressoir en aan de andere kant staat de bank. Zat daarom zelf te denken aan een 65 inch (huidige is volgens mij een 43 inch)
Wat is je budget?
Geen vast budget voor ogen, heb televisies gezien tussen de 1.200 en 3.000 euro. Als de tv van 4k zoveel meer te bieden heeft, dan wordt de uitgave 3.000 euro. Zie je het als "simpele gebruiker" niet, dan is een tv van 1.200 euro ook gewoon goed.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik krijg heel graag formule 1, dus de beelden moeten vloeiend lopen (maargoed dat is standaard tegenwoordig). Ook de kleuren moeten realistisch zijn.
Verder kijken we voornamelijk veel series en films in de avond.
De kinderen kijken overdag wel eens naar Netflix, Disney+, etc.
Ik twijfel of een soundbar van meerwaarde is (zie wat combi deels bij bepaalde verkopers voorbij komen, maar is geen harde must).
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik pik er even twee uit die ik heb gevonden, maar waarvan ze best verschillend zijn:
Sony Bravia OLED XR-65A80L (2023 model)
zonder soundbar: 2.699 euro
met soundbar (Sony HT-A5000): 3.119
Op bovenstaande combinaties is er momenteel een cashback van 300 euro, deze zit nog niet in de prijs verwerkt.
Samsung Neo QLED 65QN90B (2022 model)
zonder soundbar: 1.299 euro
met soundbar (Samsung HW-Q700C): 1.819 euro
De Sony is een OLED, de Samsung een QLED.
Heb de verschillen gelezen, maar wat nou echt beter / mooier is, weet ik eerlijk gezegd ook weer niet...
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zouden jullie adviseren?
Of zijn er (binnen deze prijsrange) andere / betere alternatieven?
Nieuwe televisie, de huidige televisie is inmiddels 10+ jaar oud en dus wordt het eens tijd voor een (flinke) upgrade!
De tv hoeft van mij niet het grootste van het grootste te zijn. De woonkamer is 5,5 meter breed. Aan de ene kant staat de tv op een dressoir en aan de andere kant staat de bank. Zat daarom zelf te denken aan een 65 inch (huidige is volgens mij een 43 inch)
Wat is je budget?
Geen vast budget voor ogen, heb televisies gezien tussen de 1.200 en 3.000 euro. Als de tv van 4k zoveel meer te bieden heeft, dan wordt de uitgave 3.000 euro. Zie je het als "simpele gebruiker" niet, dan is een tv van 1.200 euro ook gewoon goed.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik krijg heel graag formule 1, dus de beelden moeten vloeiend lopen (maargoed dat is standaard tegenwoordig). Ook de kleuren moeten realistisch zijn.
Verder kijken we voornamelijk veel series en films in de avond.
De kinderen kijken overdag wel eens naar Netflix, Disney+, etc.
Ik twijfel of een soundbar van meerwaarde is (zie wat combi deels bij bepaalde verkopers voorbij komen, maar is geen harde must).
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik pik er even twee uit die ik heb gevonden, maar waarvan ze best verschillend zijn:
Sony Bravia OLED XR-65A80L (2023 model)
zonder soundbar: 2.699 euro
met soundbar (Sony HT-A5000): 3.119
Op bovenstaande combinaties is er momenteel een cashback van 300 euro, deze zit nog niet in de prijs verwerkt.
Samsung Neo QLED 65QN90B (2022 model)
zonder soundbar: 1.299 euro
met soundbar (Samsung HW-Q700C): 1.819 euro
De Sony is een OLED, de Samsung een QLED.
Heb de verschillen gelezen, maar wat nou echt beter / mooier is, weet ik eerlijk gezegd ook weer niet...
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zouden jullie adviseren?
Of zijn er (binnen deze prijsrange) andere / betere alternatieven?