IPhone 15 Pro(blematische)

Pagina: 1
Acties:
  • 548 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiel123
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 05-10-2023
Beste Lezers,

Na een week met mijn iPhone 15 pro, ben ik echter echt diep teleurgesteld. Zo is het grootste probleem inderdaad dat deze oververhit raakt, daar heb ik dan nog het minste last van. Nee dat van mij kan ik omschrijven als bloed irritant. Als ik mijn telefoon wil openen werkt het swipe menu niet, ik kom dan soms voor wel 10 minuten mijn telefoon niet in, net zelfs meegemaakt dat mijn telefoon uit zichzelf gereset werd. Ik weer dat dit waarschijnlijk verbonden is met een software matig probleem maar dit neemt wel mijn eerste positieve ervaringen van mijn telefoon weg. Zou bijna willen zeggen dat ik mijn simkaart terug in mijn iPhone 12 Pro Max wil stoppen. Hebben meerdere hier last van

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kan je het beste hier even proberen. Daar zitten de meeste eigenaren: [iPhone 15 (en Plus, Pro en Pro Max)] Ervaringen & Discussie

Los van dat zou ik even proberen om het toestel een reset te geven en geen back-up terug te zetten. Heb je het dan ook dan is het hardware en wordt het vast goed opgelost. Heb je het dan niet dan zit het in je back-up en weet je waar je aan toe bent.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:15

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Hoi @Tommiel123 :w

zoals @Donstil al aangeeft hebben we een centraal topic voor ervaringen en discussie waar je ook terecht kunt. Je lijkt ook niet een heel specifieke vraag te stellen in je topic, waardoor dit eigenlijk een extra ervaringen topic wordt. Daarom gaat dit topic op slot. Je mag een nieuw vraag topic openen voor een specifiek probleem, maar ik raad je aan om eerst even het centrale topic te bekijken :)

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.