Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Probleem met pairing binnen Wiz

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-11 09:21
Hi,

Ik heb vanmiddag een duo pack Wiz GU10 full color & warm to cool gehaald. Deze heb ik in mijn lamp gedraaid. Helaas gaat het mis in de app, ik krijg de lampen namelijk niet gekoppeld wanneer ik op "Toestel gevonden!" klik. Er gebeurt dan helemaal niks.

Iemand bekend met dit probleem?

Telefoon: iPhone 14, iOS 17
WiZ V2 app.

Wat heb ik al gedaan?
- Telefoon herstart
- App opnieuw geïnstalleerd
- Beide lampen opnieuw geplaatst

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Alle reacties

• Basegge
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 19:47
Hi wErudite,

Op basis van je omschrijving zou kan ik niet direct inschatten wat het probleem is.

Ik heb wel wat tips:
- Probeer de orginele (niet v2) app eens. Deze werkt in mijn ervaring soms beter.
- Probeer de "Try Manual Setup" functie. Deze kun je volgens mij selecteren bij het zoeken naar apparaten.
- Check of je iPhone ook echt verbinding maat en houdt met het WiFi netwerk die de lampen uitzenden.

Deze pagina van Wizz beschrijft de configuratiestappen wat uitgebreider: https://faq.wizconnected....-pairing-troubleshooting/

Succes!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-11 09:21
Bedankt voor je antwoord @Basegge.

Ik heb het uiteindelijk opgelost met een iPhone 8, deze installeerde de lampen wel op de juiste manier 8)7

Vervolgens mezelf uitgenodigd in dat huis welke ik aangemaakt heb op de iPhone 8 en nu werkt alles _/-\o_