Stuurwiel voor FM

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Stuurwiel + pedalen voor Forza Motorsport op de Xbox Series S.

Wat is je budget?
Max. 400 - 500, incl. speciale stoel

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb voorheen een Trust gehad, dat voldeed prima.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Xbox Series S, TV op 1080p.

Ik ben nog een redelijke beginner, voor mij is het gewoon fun en niet te gek. Wil ook tweedehands kijken.

Probleem is dat ik in PW enkel dure opties zie voor de XBS, wat nogal vreemd is, of werkt XBO controllers ook op mijn nieuwere console?

Thanks!

Beste antwoord (via HollowGamer op 07-10-2023 11:58)

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:40
Thrustmaster t150 en de Logitech g920/g29 zijn prima instap stuurtjes waar je veel plezier aan kan beleven. Goedkoper dan dit wordt het echt speelgoed en is niet aan te raden.

Voor de lange termijn (en als je simracen echt leuk vind) zou ik een hoger segment aanraden.

Fanatec heeft nu een direct drive pakket vanaf 400 euro. Deze zijn veel beter en echt niet te vergelijken met de bovenstaande stuurtjes.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• meljor
Thrustmaster t150 en de Logitech g920/g29 zijn prima instap stuurtjes waar je veel plezier aan kan beleven. Goedkoper dan dit wordt het echt speelgoed en is niet aan te raden.

Voor de lange termijn (en als je simracen echt leuk vind) zou ik een hoger segment aanraden.

Fanatec heeft nu een direct drive pakket vanaf 400 euro. Deze zijn veel beter en echt niet te vergelijken met de bovenstaande stuurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
@meljor Thanks voor je reactie! :)

De G29 is alleen voor de PC/PS toch?

Weet je toevallig ook iets van stoelen? Ook daar zoek ik iets niet te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
G920 is voor Xbox dacht ik.

Zijn veel prima game stoelen, wielen blokkeren of eraf en je kan prima racen zonder weg te rollen.

De betere simracing stoel begint bij de playseat evolution van circa 275 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
De fanatec is ook voor Xbox (niet voor PlayStation) en is echt een aanrader.

Zou liever een goedkope stoel nemen met een goed stuur dan andersom.