Laptop + pc naar 2 schermen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnaNiem
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik wil mijn werklaptop en mijn pc op 1 plek.
Ze moeten 2 schermen, 1 toetsenbord, 1 muis, internet (bekabeld) gaan delen. Ik gebruik ze niet tegelijk. Ik ga dus niet gamen als ik aan het werk ben. ;) Ik zie door de bomen het bos niet meer. Zoek ik een een hub, dock of een kvm switch? Bestaat er wat ik zoek?

Wat is je budget?
Goed is goed genoeg maar max 200

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen idee. Een enkel kabeltje wisselen om bijvoorbeeld te switchen van laptop naar de pc vind ik niet erg zolangde rest dan gewoon aangesloten blijft.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De laptop is een Latitude 5260. Deze is van mijn werk. Ik werk een dag per week op locatie en verder thuis.

Mijn computer is een build met o.a.;
- AMD Ryzen 7 7700X, 8x 4.50GHz processor
- GIGABYTE Aorus X670 Elite X AX WIFI moederbord
- AMD Radeon RX 7900 GRE - 16GB videokaart

Scherm 1 is een Dell P2719HC
Scherm 2 is een Benq GW2480T

Mijn muis en toetsenbord zijn bedraad. De headset (Jabra Evolve2 65) werkt via een dongel en is voor mijn werk. Misschien wil ik er ook nog boxen bij maar dat is dan echt voor het gamen. Dat zou dan gewoon op de pc aangesloten kunnen worden, neem ik aan?

Wat kan ik het beste nemen? En hoe sluit ik het aan en welke kabels heb ik nodig?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:44
Wat je zoekt is een KVM switch, bijvoorbeeld zoiets als dit. Maar dat ligt ook een beetje aan welke beschikbare poorten (bijvoorbeeld USB-C) je op je computer en laptop hebt.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnaNiem
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 05-04-2024
Bij die uit je voorbeeld kun je maar 1 monitor tegelijk gebruiken als ik het goed begrijp? Ik wil wel de 2 monitors tegelijk gebruiken. Hetzij met de pc, hetzij met de laptop (en dan werk ik dus met 3 schermen)?