Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.
Vraag
Beste antwoord (via Vliegenier04 op 29-10-2023 07:38)
Ik probeerde net mijn flir one usb-c op mijn iphone 15 maar het lijkt niet te werken..
Ik was aan het zoeken naar een mogelijke oplossing en kwam zo op jouw thread uit.
Ik was aan het zoeken naar een mogelijke oplossing en kwam zo op jouw thread uit.
Alle reacties
Ik probeerde net mijn flir one usb-c op mijn iphone 15 maar het lijkt niet te werken..
Heb jij nu een oplossing? Ik zit sinds vanavond met hetzelfde probleem.Vliegenier04 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:17:
Ola! Op zoek naar een Flir One Pro om thermische beelden van (defecte) elektronica te kunnen maken. Nu heb ik onlangs een iPhone 15 Pro gekocht, die heeft usb-c maar is de USB-C / Android variant ook geschikt om aan de iPhone te hangen? Het grote WWW is onduidelijk daarover en Flir heeft er geen documentatie over.
Ik bedoel dus specifiek de usb-c variant naar iPhone usb-c. Niet de lightning variant met verloopstekker naar usb-c![]()
Alvast bedankt
Helaas, ik ben er inmiddels achter dat een usb-c variant alleen met android werkt door limitaties van de charging chip. Je kan wel de iPhone lightning met een otg kabel/adapter gebruiken.
Als je advies zoekt voor een goede thermal camera kan ik de InfiRay P2 Pro aanraden met lightning naar usb-c kabel.
Als je advies zoekt voor een goede thermal camera kan ik de InfiRay P2 Pro aanraden met lightning naar usb-c kabel.
Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.