Gentle people,
Een collega van me heeft wat rommel tussen een CPU en een LGA 1700 socket gehad bij installatie en hierdoor is een aantal pinnen verbogen. Gezien hij geen native speaker is aan mij gevraagd om bericht hier te plaatsen.
:strip_exif()/f/image/f2eSaPQQjkR6W3fQkABjUjvp.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat om een ASUS ROG STRIX Z790-F GAMING WIFI socket 1700 moederbord en de vraag is eigenlijk:
Martijn
Een collega van me heeft wat rommel tussen een CPU en een LGA 1700 socket gehad bij installatie en hierdoor is een aantal pinnen verbogen. Gezien hij geen native speaker is aan mij gevraagd om bericht hier te plaatsen.
:strip_exif()/f/image/f2eSaPQQjkR6W3fQkABjUjvp.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat om een ASUS ROG STRIX Z790-F GAMING WIFI socket 1700 moederbord en de vraag is eigenlijk:
- Kent iemand een partij in NL die een socket kan vervangen? Zonder dat ze de boel opsturen naar Asus. Want daarmee kun je met een paar tientjes extra eigenlijk al een nieuw exemplaar halen. Risico vervanging voor de eigenaar zelf natuurlijk, want zo heeft hij er ook helemaal niets meer aan.
- Of, is het doenbaar om zoiets terug te buigen door een partij? Iemand daar ervaring mee? Ik heb zelf een trinocular microscoop met jaren soldeer ervaring, maar zal me niet wagen aan LGA sockets, reballing etc. Een beetje buigen daarentegen zie ik me nog wel doen.
Martijn