Hoi, ik ben op zoek naar een upgrade vanuit mijn oude systeem
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel voornamelijk FPS gerichte games zoals Counter-Strike 2, Valorant en wat casual League of legends. Ik ben dus vooral op zoek naar een systeem waarmee ik hoge FPS kan halen.
Verder het algemene discord/spotify etc gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500/2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude behuizing en onder andere mijn monitor waar ik later nog een vraag over heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen deze componenten, al het andere is al aanwezig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Of dit systeem voldoet aan mijn wensen waarvoor ik het ga gebruiken en of er verder nog goede adviezen/alternatieven zijn. En nog een vraag over mijn monitor, het is een 1440p 144hz monitor. Heeft de 1440p resolutie van mijn monitor verder nog invloed op bepaalde componenten zoals gpu/cpu terwijl mijn resolutie in-game 1920x1080 is.
Dit is wat ik tot nu toe heb uitgezocht:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel voornamelijk FPS gerichte games zoals Counter-Strike 2, Valorant en wat casual League of legends. Ik ben dus vooral op zoek naar een systeem waarmee ik hoge FPS kan halen.
Verder het algemene discord/spotify etc gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500/2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude behuizing en onder andere mijn monitor waar ik later nog een vraag over heb.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitors | AOC Q27G2U/BK Zwart | € 219,- | € 219,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 219,- | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen deze componenten, al het andere is al aanwezig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Of dit systeem voldoet aan mijn wensen waarvoor ik het ga gebruiken en of er verder nog goede adviezen/alternatieven zijn. En nog een vraag over mijn monitor, het is een 1440p 144hz monitor. Heeft de 1440p resolutie van mijn monitor verder nog invloed op bepaalde componenten zoals gpu/cpu terwijl mijn resolutie in-game 1920x1080 is.
Dit is wat ik tot nu toe heb uitgezocht:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 184,95 | € 184,95 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 899,- | € 899,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 750W | € 116,42 | € 116,42 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 89,90 | € 89,90 |
| Totaal | € 1.799,17 | |||