Tweakers up/slow/down/up/slow/down?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als het voor blijft komen zouden we het zeer op prijs stellen als je een bug wilt melden via ons forum.
Vermeld aub daarbij onderstaande gegevens:
URL: https://gathering.tweakers.net/
Foutcode: 2002 [ConnectionException]
Tijdstip: 04-10-2023 11:45:22
Request ID: Twk-eun-web2_270.1.15_2489619_651d3431a79e61.69701286

@Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Misschien gerelateerd:

Iemand reageert op een post van mij, ik krijg een notificatie maar als ik daar op klik krijg ik de melding "topic niet gevonden"

Ik vond de reactie wel in het topic, ik kon daar op reageren (quoten), maar originele reactie op mijn post was daarna weer verdwenen.

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
ImNotnoa schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:54:
Misschien gerelateerd:

Iemand reageert op een post van mij, ik krijg een notificatie maar als ik daar op klik krijg ik de melding "topic niet gevonden"

Ik vond de reactie wel in het topic, ik kon daar op reageren (quoten), maar originele reactie op mijn post was daarna weer verdwenen.
Klinkt als een DB failover dan of zoiets.

Maar dat wordt gokken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:45

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Klopt, db failover, en tegen de tijd dat de eerste db terug is heeft die nog niet meteen alles gesynced en krijg je dit soort problemen voor een hele korte tijd.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Kees schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:06:
Klopt, db failover, en tegen de tijd dat de eerste db terug is heeft die nog niet meteen alles gesynced en krijg je dit soort problemen voor een hele korte tijd.
Succes met het herstel - of onderhoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:27

The Executer

Lekker belangrijk!

In het kader van slow, ik merk de laatste tijd dat het notificatie-menu soms bijna niet of erg traag laad. Ik blijf dan het wieltje zien. Soms komt hij er na >30 seconden wel door, maar soms ook niet. Ververs ik de pagina in zijn geheel kan het zijn dat het menu wel werkt, maar vaak ook nog steeds niet. Een minuut later kan het zijn dat het wel weer snel functioneert.

Probleem doet zich voor op zowel mijn smartphone (Samsung S23+, Android 13, Samsung Internet) als op mijn laptop (Google Chrome).

Edit: zowel op 4G/5G als glasvezel via Delta

[ Voor 4% gewijzigd door The Executer op 05-10-2023 19:39 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Pagina: 1